تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

معاون رئیسی: برخی سینماگران زن را تهدید کردند

در وهله اول تعداد زیادی برای مشارکت اعلام آمادگی کردند، اما بعد متوجه شدیم آن‌ها را تهدید کرده‌اند که اگر مشارکت کنید از مسائلی محروم خواهید شد و در گروه‌هایشان هم این مسئله را علنی کردند که باید پرسید اگر ادعا‌ها جدی و مستند بوده چرا از این موقعیت استفاده نکردند.

جنبش می تو

رویداد۲۴برترین ها نوشت: انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفتگو با فارس پیرامون مساله رسیدگی به اعتراضات زنان در سینمای ایران گفت: «ما ضمن اطلاعیه‌ای اعلام کردیم که شنوا و پیگیر شکایات هستیم و جلسه‌ای هم ترتیب دادیم با فعالانشان تماس گرفته شدو از آن‌ها دعوت به عمل آمد. در وهله اول تعداد زیادی برای مشارکت اعلام آمادگی کردند، اما بعد متوجه شدیم آن‌ها را تهدید کرده‌اند که اگر مشارکت کنید از مسائلی محروم خواهید شد و در گروه‌هایشان هم این مسئله را علنی کردند که باید پرسید اگر ادعا‌ها جدی و مستند بوده چرا از این موقعیت استفاده نکردند.


بیشتر بخوانید: انسیه خزغلی: ممکن است شرایط در آینده بسیار وحشتناک شود


با این حال عده‌ای شرکت کردند وبرخی از آسیب‌های جامعه هنری را باحضور مدیر خانه سینما و مشاور زنان وزارت ارشاد مطرح نمودند و از اینکه ورودی‌های سینما ورودی‌های مناسبی نیستند و گزینش لازم صورت نمی‌گیرد واز اینکه گاهی اشخاصی بدون داشتن شایستگی‌های لازم و با رانت و شیوه‌های ناسالم به این عرصه وارد می‌شوند گلایه‌مند بودند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: انسیه خزعلی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان