تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

جنجال در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص بر سر برجام و درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی

گزارش‌های غیررسمی از جلسه‌ی فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام حاکی از آن است که در این جلسه سعید جلیلی پیشنهاد خروج ایران از ان. پی. تی را داده است و علی لاریجانی و آملی لاریجانی با این پیشنهاد مخالفت کرده‌اند، اما روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک خبر رسمی از این جلسه فوق‌العاده خبر داده و نوشته است که جلسه‌ای که سخنران اصلی آن علی شمخانی بوده است.

جلیلی و لاریجانی

رویداد۲۴سازندگی نوشت: گزارش‌های غیررسمی از جلسه‌ی فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام حاکی از آن است که در این جلسه سعید جلیلی پیشنهاد خروج ایران از ان. پی. تی را داده است و علی لاریجانی و آملی لاریجانی با این پیشنهاد مخالفت کرده‌اند، اما روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک خبر رسمی از این جلسه فوق‌العاده خبر داده و نوشته است که جلسه‌ای که سخنران اصلی آن علی شمخانی بوده است.


بیشتر بخوانید: مدیرکل آژانس فراتر از وظایف خودشان اظهاراتی را مطرح می‌کند/سفر لاوروف به ایران انجام خواهد شد


کانال تلگرامی عماریون که از هواداران دولت و سعید جلیلی است در این خصوص نوشت: جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار مهم و حائز اهمیت بود و سیاست‌گذاری جدید و تصمیمات مهمی پس از این جلسه اتخاذ خواهد شد.

در این جلسه سعید جلیلی طرح خروج ایران از NPT را به صورت مفصل مطرح کرد که با مخالفت آملی لاریجانی، علی لاریجانی و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی روبه‌رو شد. تا جایی که این بحث به درگیری لفظی بین جلیلی و علی لاریجانی هم ختم شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مذاکرات برجام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
صرف نظر از صحت و سقم مطالب، لاریجانی اساسا صلاحیت اظهار نظر در این سطح از مسائل را ندارد زیرا نه در انقلاب حضور داشته و نه در جنگ ، در هر دو یه قل دو قل بازی میکرده!
پاسخ ها
سامره
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
این چه منطقیه شما دارین؟برای اظهار نظر در مورد هر مسله ای باید کارشناس اون حوزه بود و تجربیات لازم رو داشت ،اتفاقا مشکل ما اینه افراد صرفا به جهت حضور در جنگ و یا انقلاب برای خودشون سهم در نظر گرفتن،البته قصد من دفاع از لاریجانی نیست به طور کلی عرض کردم.
سامره
|
United States of America
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
همه این سه پارگراف رو در یک پارگراف می‌توانستید بگید،به غیر از خلاصه خبر که اونم همون بود:/
سید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
0
جلیلی مرد میدان های سخت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان