تاریخ انتشار: ۲۱:۲۸ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

افشای زندگی اشرافی اشرف غنی و برخی وزرایش

وال استریت ژورنال همچنین نوشت که برخی قانون‌گذاران و مقامات پیشین افغانستان نیز علاوه بر امارات و ترکیه، در شهر‌های بزرگ اروپایی نیز زندگی می‌کنند.

اشرف غنی

رویداد۲۴روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که رئیس‌جمهوری پیشین افغانستان و برخی از وزرایش در خانه‌های تجملی در آمریکا، امارات و ترکیه - که در زمان جنگ خریداری شده - زندگی می‌کنند.

به گزارش ایسنا وال استریت ژورنال در گزارش خود با استناد به اسناد عمومی، گفتگو‌ها و دیگر مدارکی که مورد بررسی قرار داده عنوان کرد که برخی مقامات که در دوره غنی - که از سال ۲۰۱۴ آغاز شد.


بیشتر بخوانید: طالبان پنج نهاد دولتی را منحل کرد


وال استریت ژورنال همچنین نوشت که برخی قانون‌گذاران و مقامات پیشین افغانستان نیز علاوه بر امارات و ترکیه، در شهر‌های بزرگ اروپایی نیز زندگی می‌کنند.

در گزارش این روزنامه آمده است که حمدالله مهب، مشاور امنیت ملی پیشین اشرف غنی به خانه‌ای در فلوریدای آمریکا نقل مکان کرده است، در حالی که همسر او خانه‌ای در واشنگتن دارد.

وال استریت ژورنال همچنین فاش کرد که خالد پاینده، وزیر خزانه‌داری پیشین افغانستان ملکی به ارزش بیش یک میلیون دلار در نزدیکی واشنگتن در اختیار دارد.

این روزنامه همچنین عنوان کرد که مصطفی مستور، وزیر اقتصاد پیشین افغانستان آپارتمانی در دبی در اختیار دارد - که ادعا می‌کند پیش از دوران خدمتش خریداری کرده است- در حالی که در آپارتمان خریداری شده، در استانبول زندگی می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اشرف غنی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
0
دمش گرم . وقتی ملت افغانستان جلوی طالبان گوسفندقربانی می کنند و ارتش و ملت طالبان رو در آغوش می کشند .. این بنده خدا و وزرایش چیکار کنند ؟؟؟؟؟ خودکشی کنند ؟؟؟؟؟ زندگی کن اشرف بلا
نظرات شما
پیشخوان