تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

هشدار ایران به گروسی: مراقب باش

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: به مدیرکل آژانس دوستانه توصیه می‌کنم از اظهارات رسانه‌ای غیرحرفه‌ای و با رنگ و بوی سیاسی فاصله بگیرد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران

رویداد۲۴ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به ایسنا گفت: به مدیرکل آژانس دوستانه توصیه می‌کنم از اظهارات رسانه‌ای غیرحرفه‌ای و با رنگ و بوی سیاسی فاصله بگیرد.

بهروز کمالوندی گفت: روشن است چنانچه مطالبی فنی مطرح باشد، باید به صورت حرفه‌ای در چارچوب وظایف آژانس مطرح شده و از مسیر خود، از طریق مجاری و ساز و کار‌های معمول آژانس مورد پیگیری قرار گیرد. بدیهی است که عرصه این گونه تعاملات رسانه نیست.


بیشتر بخوانید: واکنش صالحی به گزارش کمیسیون اصل نود


وی ادامه داد: انتظار می‌رود مدیرکل آژانس به عنوان مسوول یک نهاد بین‌المللی حقوقی از اظهارات و موضع‌گیری‌های سیاسی فاصله گرفته و مراقب باشد با اظهارات خود موجب پیچیده شدن روابط اعضای آژانس با هم نشود.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: تردیدی نیست که برخی اظهارات غیرسازنده و موضع‌گیری‌های سیاسی پیچیده‌تر شدن شرایط را به دنبال خواهد داشت.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اخیرا در چند گفتگو با رسانه‌های غربی به موضع‌گیری‌های سیاسی درباره مذاکرات برجامی پرداخته است که تعجب افکار عمومی به ویژه در ایران را در پی داشت. این اظهارات مدیرکل آژانس بعد از سفرش به سرزمین‌های اشغالی بروز و ظهور بیشتری داشته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
0
0
حالا مثلا حرف شما رو گوش نکنه چه …. میخواید بکنید. غیر اینکه روز به روز وضع ما بد و بدتر میشه !!! باور نمیکنید وضعیت الان ما رو ببینید، وضعیت کره شمالی رو ببینید.
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
0
0
آژانس و موساد مشترکاً در ایران عملیات خرابکاری و تروریستی طراحی کرده اند.
سفر گروسی به اسرائیل و ملاقات با رئیس کل موساد قابل توجه بود.
نظرات شما
پیشخوان