تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

ضربه‌ای که فرهاد مجیدی به استقلال زد

چه کسی فکرش را می‌کرد تیم قهرمان به این وضعیت دچار شود. سه هفته پیش سرمست از قهرمانی و حالا بیست روز است که در برزخ گرفتار شده.

فرهاد مجیدی رویداد۲۴ تیمی که سه هفته پیش یکی از باشکوه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ لیگ را کسب کرده بود و جشنی وصف نشدنی را به هوادارانش هدیه داده بود حالا نزدیک به بیست روز است در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

سومین شنبه بعد از قهرمانی هم فرا رسید و هنوز تکلیف نیمکت استقلال مشخص نیست. فرهاد مجیدی به یکباره این تیم را تنها گذاشت و تلاش‌ها برای انتخاب سرمربی جدید این تیم تا کنون بی‌نتیجه مانده است.

شکی نیست که متهم اول وضعیت کنونی فرهاد مجیدی است. مردی که یکی از باشکوه‌ترین قهرمانی‌ها را نصیب استقلال کرد. اما علیرغم داشتن قرارداد این تیم را بلافاصله تنها گذاشت. صحبت در رفتن یا نرفتن مجیدی نیست. از قضا رفتن او از استقلال اتفاق خوبی است. چرا که تجربه مربیگری در لیگ حرفه‌ای دیگری از آن اتفاقاتی که در فوتبال ما چندان رخ نداده و برای همین فرهاد مجیدی در حال سپری کردن تجربه‌ای نو جسورانه است.


بیشتر بخوانید: استقلال با یک لژیونر به توافق اولیه رسید


اما مشکل در شکل رفتن فرهاد مجیدی از باشگاه است. طبیعتا او می‌توانست خیلی زودتر باشگاه را از تصمیم خودش مطلع کند تا مدیران هم در زمان مقتضی با گزینه‌هایی مذاکره می‌کردند. استقلال چند هفته مانده به لیگ قهرمان شده بود و اگر فرهاد مجیدی قصد رفتن داشت می‌توانست مدیران باشگاه را از تصمیم خودش مطلع کند. اتفاقا آن روز‌ها بهترین وقت برای مذاکره چراغ خاموش و به دور از تنش برای انتخاب سرمربی بود.

اما فرهاد مجیدی این کار را نکرد و بار دیگر یکی از آن خداحافظی‌های ناگهانی‌اش را رقم زد تا استقلال به این وضعیت دچار شود. امیدواریم که حضور او در یک لیگ حرفه‌ای‌تر از ایران رفتار‌های حرفه‌ای‌تری هم برایش به ارمغان بیاورد و از این پس به مدل درست‌تری را برای جدایی از تیم‌ها در پیش بگیرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
لطفا عقده گشایی نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
اگه مجیدی دو هفته زودتر اعلام می کرد و هرنتیجه دیگه ای گرفته میشد ، امثال شماها می گفتید چرا الان گفت!!!
تازه همون زمان که گفت ، یکسری گفتن چرا نگذاشت دو هفته کام ملت شاد باشه!
یعنی هرکاری می کرد ، حرف مفت زن زیاد وجود داره!
اگه میگین چرا فقط به آجرلو نگفت ، از کجا می دونید نگفته!
آیا ممکن نیست آجرلو امکان تغییر در نظر مجیدی دیده؟
الان مگه چه اتفاق بدی افتاده؟
آیا بجز پرسپولیس کی یار گرفته و اون ۴ بازیکن ممکن بود بیان استقلال؟
اصلا به درد استقلال می خورن؟
تاکی حرف مفت؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان