تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

ادعای بنت: هدف سفر بایدن به منطقه دستیابی به توافق مشترک برای مقابله با ایران است

نخست وزیر اسرائیل گفت که هدف اصلی اسرائیل که تلاش می‌کند با سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه محقق شود، دستیابی به توافق بر سر اقدام مشترکی برای مقابله با ایران است.

ادعای بنت: هدف سفر بایدن به منطقه دستیابی به توافق مشترک برای مقابله با ایران است

رویداد۲۴ نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که هدف اصلی که اسرائیل در حال کار روی آن است تا در سفر جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به سرزمین‌های اشغالی محقق شود، دستیابی به توافق مشترک تل آویو با آمریکا برای مقابله با ایران است.

به گزارش ایلنا، العربی الجدیدی نوشت: بنت در گفتگو با خبرنگاران مدعی شده که اسرائیل تاکنون در خنثی کردن تلاش‌های صورت گرفته با هدف احیای توافق هسته‌ای ایران موفق بوده است.

وی در اظهارات بی‌اساس خود ادعا کرد: در کوتاه‌مدت ما علاقه‌مندیم که ایران را از غنی‌سازی اورانیوم با استفاده از ابزار‌های سیاسی و ابزار‌های دیگر منع کنیم و بحث در مورد این موضوع در دیدار با بایدن مطرح خواهد شود و در درازمدت علاقه‌مند به انجام تفاهمی هستیم که برای همیشه ممنوعیت حرکت ایران به سمت توسعه سلاح‌های هسته‌ای را تضمین کند.


بیشتر بخوانید: هشدار خطیب‌زاده درباره سفر جو بایدن به عربستان و اسرائیل +فیلم


بنت در یاوه‌گویی‌های خود با اشاره به موفقیت تلاش‌های مشترک دستگاه‌های امنیتی ترکیه و اسرائیل در خنثی کردن چندین عملیات ادعایی از سوی ایران علیه گردشگران اسرائیلی در ترکیه، مدعی شد که چند نفر در این رابطه بازداشت شدند.

وی افزود که همکاری‌های مشترک با ترکیه همچنان ادامه خواهد داشت و هدف آن بازگرداندن اوضاع به شرایط عادی برای گردشگران اسرائیلی در ترکیه است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نفتالی بنت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
1
0
امریکا اسرائیل و اعراب دارند برای حمله نظامی به ایران آماده می شوند.
ایران هم هنوز جنگ شروع نشده دوتا دوتا جنگنده های دوره شاهش سقوط میکنه!.
یه عده هم رفتن ترکیه سیسمونی بخرن یکی دوتا خونه هم خریدن، منتظر هستن جنگ بشه سیم فرار رو بکشن بزنن بچاک.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
1
0
دستگیری عوامل موساد در سیستان و بلوچستان/ متهمان قصد ترور دانشمندان هسته‌ای را داشتند
دادستان عمومی و انقلاب مرک سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات پرونده دستگیری عوامل موساد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان گفت: دستگیرشدگان قصد ترور دانشمندان هسته‌ای را داشتند.
نظرات شما
پیشخوان