تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۶ تير ۱۴۰۱

خطیب‌زاده: زمان و مکان برگزاری دور جدید مذاکرات برجام تعیین شده است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: زمان و مکان برگزاری دور جدید مذاکرات برجام قطعی شده است، اما چند ساعت زمان دهید تا تصمیم نهایی اعلام شود. زمان طی روز‌های آتی در همین هفته است.

خطیب‌زاده: زمان و مکان برگزاری دور جدید مذاکرات برجام تعیین شده است

رویداد۲۴ سعید خطیب‌زاده در نشست خبری صبح امروز ضمن اعلام خبر سفر وزیر امور خارجه به ترکیه و پس از ترکمنستان برای شرکت در نشست وزرای خارجه کشور‌های حاشیه خزر و پس از ارائه گاهشمار دستگاه دیپلماسی در هفته گذشته، در پاسخ به این سوال که در سفر نخست وزیر عراق به ایران چه موضوعاتی مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: سفر آقای الکاظمی از پیش تعیین شده بود. در خصوص پروژه‌ها توافق خوبی شد. مراودات مردمی و سایر موضوعات مورد بحث قرار گرفت و این متعاقب سفری است که ویزر امور خارجه عراق به ایران داشتند. یکی از نکات مهم این سفر نقش عراق در گفتگو‌های ایران و عربستان است. آقای الکاظمی نکاتی را از عربستان به ما منتقل کرد. آنچه ما شنیدیم این است که عربستان از برگزاری نشست در سطح دیپلماتیک استقبال می‌کند.


بیشتر بخوانید: چرا مذاکرات احیای برجام به حاشیه خلیج فارس منتقل شد؟


سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این سوال که آیا زمان و مکان نشست مذاکرات برجام مشخص شده است، گفت: زمان و مکان قطعی شده است، اما چند ساعت زمان دهید تا تصمیم نهایی اعلام شود. زمان طی روز‌های آتی در همین هفته است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان