تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۸ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

افشاگری پس از ۸ سال/ یک استقلالی عامل خط خوردن ستاره سرخ‌ها از تیم ملی!

پیام صادقیان ستاره اسبق پرسپولیس معتقد است که جواد نکونام باعث خط خوردن او از تیم ملی شد.

پیام صادقیان

رویداد۲۴ خیلی‌ها معتقدند یکی از بهترین استعدادهای فوتبالی یک دهه اخیر ایران پیام صادقیان بود. بازیکنی که از سن خیلی کم درخشید، چهره شد، به پرسپولیس و تیم ملی رسید، مزه پولدار شدن و شهرت را چشید؛ ولی خیلی زود رو به افول رفت. خیلی مسائل در نابودی فوتبال پیام نقش داشتند که مسلما خودش بیشترین سهم را از این موضوع داشته است.

او در مصاحبه با خبرورزشی درباره خط خوردنش از تیم ملی و نرفتن به جام جهانی گفت: «من به بیراهه نرفتم. نمی‌گویم اشتباه نکردم ولی در آن سن و سال خیلی چیز عادی بود. من داشتم کار خودم را می‌کردم ولی بعضی‌ها از هر فرصتی استفاده می‌کردند تا من را بزنند. بهتر است بگویید بقیه با پیام صادقیان چه کردند؟ چرا در بهترین سال فوتبالی‌ام از لیست جام جهانی ۲۰۱۴ خط خوردم؟ چه کسانی خط دادند که پیام صادقیان نباشد؟ تصورش را بکنید اگر من در آن مقطع و اوج فوتبالم به جام جهانی برزیل می‌رفتم و بازی می‌کردم چه اتفاقاتی برایم می‌افتاد اما اجازه ندادند.

دیدم جلوی چشمم دارند سر پرسپولیس را می‌برند و من هم در آن فشار و استرس بازی یک حرکتی کردم. برخوردشان با من چه بود؟ خب پیام صادقیان ۶ ماه محروم شود و فوتبالش نابود شود. بعد از من بارها اتفاق افتاد که بازیکنان در ایران و حتی فوتبالیست‌های سرشناس همین کار را با داوران کردند ولی هیچکدامشان ۶ ماه محروم نشدند. آدم این چیزها را می‌بیند که می‌گوید، می‌خواستند من را زمین بزنند.»

او درباره نقش بعضی از افراد در خط خوردنش از تیم ملی گفت:« خیلی مشخص بود که در همان زمان من را به دلایل غیرفوتبالی خط زدند و یک نفر هم مقصر اصلی این داستان بود. جواد نکونام.خیلی واضح بود که باعث خط خوردن من از جام جهانی بود.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
دیدگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
1
متاسفم برای خبر ورزشی که برای تهیه خبر با هر معلوم الحالی مصاحبه میکنه. لطفا یک لیست از افراد تحت پیگرد برای خبر ورزشی بفرستین که با همه مصاحبه کنه.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان