تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۲۳ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیسی: امروز ایران از هر زمانی قوی‌تر است

سید ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم بعد از ظهر پنجشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) در جمع مردم کرمانشاه اظهار کرد: عادی سازی روابط برای اسرائیل امنیت ساز نیست و امروز ایران اسلامی از هر زمان دیگری قوی‌تر بوده و آمریکا را از هر زمانی ضعیف‌تر می‌دانیم.

رئیسی: امروز ایران از هر زمانی قوی‌تر است

رویداد۲۴ رئیس جمهور گفت: عادی سازی روابط برای رژیم صهیونیستی امنیت ساز نیست و امروز ایران اسلامی از هر زمان دیگری قوی‌تر بوده و آمریکا را از هر زمانی ضعیف‌تر می دانیم.

سید ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم بعد از ظهر پنجشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) در جمع مردم کرمانشاه اظهار کرد: عادی سازی روابط برای رژیم صهیونیستی امنیت ساز نیست و امروز ایران اسلامی از هر زمان دیگری قوی‌تر بوده و آمریکا را از هر زمانی ضعیف‌تر می‌دانیم.

وی ادامه داد: رئیسی با اشاره به دخالت‌های نظامی آمریکا در منطقه خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان منطقه از دخالت آمریکا در کشور خود بیزارند و دخالت نظامی آمریکا ایجاد بحران و ناامنی می‌کند، رژیم صهیونسیتی بداند که نباید چشم طمع در این منطقه داشته باشد و ارتباط و عادی‌سازی روابط در منطقه برای او امنیت‌ساز نیست.

رئیس جمهور با اشاره به ایستادگی و دفاع سلحشورانه ملت ایران در مقابل دشمنان عنوان کرد: در ارزیابی وضعیت و شرایط جهانی، امروز ایران از هر زمان قوی‌تر است و توان آمریکایی‌ها را نیز از هر زمان ضعیف‌تر می‌دانیم و هرگونه فشار حداکثری به ایران به شکل مفتضحانه‌ای شکست می‌خورد.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: در رأس همه خواسته‌های مردم کرمانشاه مسئله اشتغال است و در استان کرمانشاه ظرفیت خوبی وجود دارد که به عنوان قطب کشاورزی منطقه شناخته شده است، اشتغال به عنوان محوری‌ترین مسئله دولت با قوت دنبال می‌شود، در دولت سیزدهم به جای هزینه روزمره دولت، هزینه عمرانی و آبادانی کشور جز اولویت‌ها است‌.

وی افزود: زیرساخت‌های استان کرمانشاه عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد که باید پیگیری شود، طرح‌های آبرسانی، زیرساخت‌های برق و نیروگاهی و ساخت پتروپالایش آغاز شده است؛ و برای کنترل و مهار تورم، گام‌هایی برداشته و نرخ رشد نقدینگی نیز پس از مدت‌ها کاهش یافته است.

رئیس دولت سیزدهم ادامه داد: پیشرفت زیرساخت‌ها نیز باعث بهبود معیشت مردم می‌شود و در همین راستا صبوری، تحمل و همکاری مردم با دولت ارزشمند است که در آینده هم به کارهای بزرگ تبدیل می‌شود.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: امروز کرمانشاه چهارراه ترانزیت کالا، انرژی و امنیت‌سازی است، همجواری کرمانشاه با کشور عراق زمینه‌ای خوب برای باز شدن بازارچه مرزی و ساماندهی جریان کوله‌بری است، برخی از کشورهای منطقه در حال ترانزیت ناامیدی و ناامن‌سازی تروریستی در غرب کشور هستند که باید بدانند ملت بزرگ ایران هیچ‌گونه بحرانی را در منطقه نمی‌پذیرد و هرگونه خطای آمریکا با پاسخ سخت مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: اعتماد مردم یک سرمایه بزرگ است که برای دولت مردمی مسئولیت‌ساز بوده و شبانه‌روزی همه دولتمردان بدون هیچ‌گونه حاشیه به صورت انقلابی برای مردم انقلابی خدمت می‌کنند، اگر مدیر یا کارشناسی در اداره و سازمانی روحیه تحول‌خواهی، انقلابی، مردمی و ولایی ندارد و دغدغه مردم را نداشته باشد باید برکنار شود، انتظار مردم از دولت، خدمتگزاری انقلابی است و مردم از دولت مورد اعتماد خود انتظار گره‌گشایی دارند، مسیولانی نیز که به دنبال روابط ناسالم، فردی، و قوم و خویشی هستند در دولت سیزدهم جایی ندارند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رئیس جمهور
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
0
1
تویسرکانی باهمدیگه چی میزنین اینقدر متوهم میشین؟؟؟؟
لابد هفته آینده گروه ۵+۱ میان تهران واسه اهدای حق وتو به رییسی !!!!!!!!!
ناظر ارشد نطفه ها نظری توهمی وصله ناجور دیگه ای نداره بگه؟!؟!؟!؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
0
2
ادعای رئیسی در خصوص اینکه "ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻗﻮﯼﺗﺮ ﺍﺳﺖ" با قدرت خرید مردم بی ارتباط است.
جون تا اونجایی که ما شاهد بودیم "قدرت خرید مردم ایران از هر زمانی بدتر است".
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان