تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۴ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

آقاتهرانی: مجلس به دنبال صیانت از مردم به خصوص جوانان در فضای مجازی است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: موضوع فضای مجازی در مجلس باید دو ماهه به نتیجه می رسید ولی برخی دلایل دو سال مانع از آن شده است.

طرح محدودسازی فضای مجازی

رویداد۲۴ مرتضی آقاتهرانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس عصر پنجشنبه در همایش ارائه مطالبات فرهنگی و اجتماعی جوانان گلستانی، اظهار کرد: موضوع فضای مجازی در مجلس باید دو ماهه به نتیجه می رسید ولی برخی دلایل دو سال مانع از آن شده است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما هم مانند مردم برای فرزندان و نوه‌هایم در فضای مجازی دغدغه دارم، افزود: مجلس دنبال محدودیت فضای مجازی و صفحات اجتماعی نیست بلکه هدف اصلی، مدیریت و صیانت از مردم به خصوص جوانان است.

وی با بیان اینکه مردم که به جمهوری اسلامی رای دادند و اکنون خواسته‌هایی دارند، ادامه داد: ما باید خواسته های مردم را محقق کنیم.

آقا تهرانی با بیان اینکه کم‌کاری و نقص در کارها را قبول داریم، تصریح کرد: مجلس وظیفه اجرایی ندارد بلکه باید قانون را درست تصویب کنیم و نظارت بر اجرای صحیح قوانین داشته باشیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محبوب از تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
0
2
جناب نماینده مردم خودشان بهتر از شما می دانند از خودشان صیانت کنند و نیاز به قیم نمی باشد شما اگر وافعا دلسوز کشور و مردم هستید به وظایف قانونی خودتان عمل کنید مردم از شما چیز زیادی نمی خواهند الان چند مذت است در مجلس کوچکترین حرکتی به نفع مردم بر نداشتید ولی کلی برای مردم درد سر درست کردید دستتان دیگر برای مردم رو شده است همه می دانند شما و امثال شما تشنه قدرت و ثروت مقام بودید و هستید و در سایه دین خودتان را قایم کرده اید مردم را شما با عملکرد نادرستتان دید گریز کردید و چون توانایی حل مشکلات کشور را ندارید متوسل به دشمن فرضی و فضای مجازی می شوید منظوئر شما از صیانت این است که مردم از عملکرد غلط مسولان و دزدی و اختلاس چپاولگران و رانتخوارن مطلع نباشند تا به خیال اسوده به راه ننگینشان ادامه دهند . وقتی فقر از سر و رو روی مردم می بارد و زن و مرد و کودک و جوان و پیر برای گذران زندگی زباله گردی می کنند شما هم به فکر حجاب و صیانت هستید نماینده محلس از کورکان کار و فقر و فحشا خبر دارید و یا اینها هم کار دشمن است ؟ وقتی مردم می بینند مسولان و فرزندانشان در ناز و نعمت و در کاخهای رویایی و خودرو های لاکچری سوار می شوند ایا انتظار دارید مردم حرف شما را باور کنند ؟ هر چیزی که بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک الان نمک گندیده است و کاری از دست مسولان بر نمی اید و با شعار و دروغ و فریب ادعای پیشرفت هم می کنند کدام پیشرفت خدا می داند ما که در کشور به غیر از ویرانی و یاس و نا امیدی چیزی را نمی بینیم ولی شما چشم بصیرت دارید این پیشرفتها را می بینید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
0
0
ابو موسی اشعری زمانه جمهوری اسلامی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان