تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۸ تير ۱۴۰۱

توصیه جنجالی به اسکوچیچ درباره ۲ ستاره بزرگ تیم ملی

شنیدیم نزدیکان دراگان اسکوچیچ به او توصیه کرده اند از میان دو بزرگ تیم ملی، یکی را خط بزند!

دراگان اسکوچیچ

رویداد۲۴ در روزهای اخیر دو دستگی نزد ملی پوشان ایرانی به اوج خود رسیده است. سردسته یک گروه علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی هستند که بزرگ ترهای تیم ملی را کنار خود می‌بینند. ظاهراً این دو بازیکن مدعی شده‌اند که کل اعضای تیم موافق برکناری اسکوچیچ هستند و همین موضوع باعث شده تا متولیان ورزش و فوتبال ایران برای تقویت تیم ملی دست به کار شوند اما استوری مشترک چند ستاره تیم ملی مثل سردار آزمون، علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده و چند نفر دیگر نشان می‌دهد که برخلاف نظرات جهانبخش و طارمی همه بازیکنان تیم‌ملی مخالف اسکوچیچ نیستند و برخلاف تصورات از دولت خواسته‌اند که تغییری در کادر فنی ایجاد نشود.

 پس از این استوری توسط چند بازیکن، علیرضا جهانبخش به آن واکنش منفی نشان داد تا صراحتاً اعلام کند این متن مورد تأیید تمام بازیکنان تیم‌ملی نیست. این موضوع نشان می‌دهد که در تیم‌ملی بابت این جریان اتفاق نظر وجود ندارد و فعلاً طارمی و جهانبخش پرچمدار مخالفت با اسکوچیچ هستند. ناگفته پیداست دراگان اسکوچیچ بیشتر سمت گروه سردار آزمون باشد اما گروه مقابل را نمی‌توان نادیده گرفت.


بیشتر بخوانید: انتقادات تند طارمی از اسکوچیچ؛ وقتی بازیکنان استقلال را خط می‌زنی باید تبعاتش را قبول کنی!


اگر کریم انصاری فرد دیگر دعوت نمی‌شود و احسان حاج صفی کیفیت سابق خود را از دست داده اما علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی ستاره‌های تیم ملی هستند. دو بازیکنی که کنار گذاشتن آنها کاری بس دشوار و پردردسر است. از طرفی با توجه به اتفاقات اخیر حفظ این دو کنار یکدیگر هم ممکن است تبعات تلخی داشته و با حاشیه همراه باشد.

بنابراین نزدیکان دراگان اسکوچیچ توصیه کرده اند، سرمربی تیم ملی یکی از این دو را دعوت و روی دیگری قلم قرمز بکشد تا حساب کار دست مخالفان بیاید.

البته شنیدیم سرمربی تیم ملی هنوز به این توصیه واکنش خاصی نشان نداده و مشغول فکر کردن است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان