تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۳۰ تير ۱۴۰۱

رونالدو به ۲۵۰ میلیون دلار پُشت کرد!

کریستیانو رونالدو می‌خواهد همچنان در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند و پیشنهادی لاکچری را از خاور میانه رد کرده است.

کریستیانو رونالدو

رویداد۲۴ کریستیانو رونالدو می‌خواهد همچنان در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند و پیشنهادی لاکچری را از خاور میانه رد کرده است.

یک باشگاه در عربستان سعودی پیشنهادی لاکچری را به فوق ستاره پرتغالی ارائه کرده و او آن را رد کرده است. در این پیشنهاد، ۳۰ میلیون یورو به منچستریونایتد داده می‌شد تا رضایت نامه رونالدو برای خروج صادر شود و ۲۰ میلیون یورو به مدیر برنامه او ارائه شده است. همچنین به رونالدو پیشنهاد رقمی بیش از ۲۵۰ میلیون یورو برای ۲ سال داده شده است.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد نجومی تیم عربستانی برای جذب کریستیانو رونالدو


مهاجم ۳۷ ساله منچستریونایتد تا پایان فصل آینده با این تیم قرارداد دارد و یک بند تمدید برای یک سال دیگر نیز در قرارداد وجود دارد. برنده ۵ توپ طلا، هنوز تمریناتش را در فصل جدید با منچستریونایتد آغاز نکرده و وضعیت را دلایل خانوادگی و شخصی عنوان کرده است.

با توجه به آنکه نماینده رونالدو بازگشت به اسپورتینگ لیسبون را رد کرده است، دو گزینه برای او مطرح است: رفتن به اتلتیکو مادرید یا ماندن در منچستریونایتد. با این حال اکیپ معتقد است ماندن رونالدو در منچستریونایتد خیلی بعید است، زیرا چنین چیزی یک تنزل و شکست بزرگ برای ژرژ مندس به حساب می‌آید که نتوانسته برای رونالدو تیمی در لیگ قهرمانان پیدا کند.

روز گذشته شهردار شهر مادرید که هوادار اتلتیکو مادرید است، در مورد حضور رونالدو در اتلتیکو مادرید گفته بود: "این موضوع از نظر احساسی عجیب و دو سویه است که رونالدو را با پیراهن اتلتیکو ببینیم. "

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان