تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۳۱ تير ۱۴۰۱

منزل یک نماینده مجلس به رگبار بسته شد

ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ایم افزود: تا کنون علت تیراندازی به منزلمان را نمی‌دانم.

نماینده مردم شادگان

رویداد۲۴ همشهری آنلاین نوشت: نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی از تیراندازی دو فرد موتور سوار به منزل و حسینیه خود در شادگان خبر داد.

حجت السلام مجید ناصری نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شب گذشته ساعت ۱۲و ۳۰ دو نفر موتور سوار ناشناس منزل و حسینیه بنده را به رگبار گلوله بستند.

وی با بیان اینکه پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ایم افزود: تا کنون علت تیراندازی به منزلمان را نمی‌دانم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کنار هم بودن منزل و حسینیه، گفت: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و بنده نیروی انتظامی را بلافاصله پس از حادثه در جریان گذاشتم.

یکی از مشکلات استان خوزستان وجود سلاح‌های غیرمجاز است که موجب جرم‌های متعددی از جمله قتل، درگیری‌ها و سرقت‌های مسلحانه می‌شود.

نگهداری سلاح غیرمجاز به‌خودی‌خود جرم است و قانون آن را تعریف کرده است؛ کسی که سلاح غیرمجاز تهیه، حمل، نگهداری و یا استفاده کند، مرتکب جرم شده است.

پلیس بار‌ها از مردم درخواست کرده که سلاح‌های غیرمجاز را به مراجع قانونی تحویل دهند و اگر از کسانی که سلاح غیرمجاز دارند، مطلع هستند به مراکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها: نماینده مجلس
نظرات شما
پیشخوان