تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

خسارات سیل در غرب مازندران

بارش شدید باران در غرب مازندران خسارات بسیاری را برای روستا‌های اطراف شهرستان‌های چالوس، نور، آمل و تنکابن برجای گذاشت. در این حادثه ۶ نفر جان باختند و ۱۰ نفر که ۷ نفر آن‌ها از اتباع افغانستانی بودند ناپدید شده‌اند.

خسارات سیل در غرب مازندران

رویداد۲۴ بارش شدید باران بامداد روز جمعه هفتم مرداد ماه در غرب مازندران جان شش نفر را گرفت. در این حادثه ۱۰ نفر مفقود شده که از این تعداد ۷ نفر اطراف رودخانه دلیر مرزن آباد که سرایدار ویلا‌های تفریحی و یا کارگر ماهیچال اطراف رودخانه بوده‌اند اتباع افغان هستند که تاکنون به علت تخریب جاده‌ها و حجم بسیار بالای گل و لای پیدا نشده اند. جاده از روستای واسکول که محل وقوع این حادٍثه است تا روستا‌های بعدی به مسافت بیش از چهارکیلومتر مسدود است و بدست ماموران راهسازی و آب منطقه‌ای در حال بازگشایی است.

مناطق آسیب دیده در غرب استان شامل شهرستان های چالوس (روستاهای دلیر، الیت، واسپول، چهارباغ، انگوران، مچر، فوشکور، ساتره، پل اوشن، مکارود)، آمل ( روستاهای بایجان، دوراهی تاندل، بعد ار تونل شماره ۹، کاردیچال)، نور (روستاهای مرج، یال رود، حطر) و تنکابن (روستای هالوکله) هستند. در تصاویر روز عکس‌هایی از خسارات سیل در غرب مازندران را ببینید.

منبع: ایسنا

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصاویر روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
جوادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
0
چه کسانی به این ها مجوز ساخت دادند درست وسط رودخانه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان