تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس سازمان انرژی اتمی: توان فنی ساخت بمب اتم را داریم، ولی چنین برنامه‌ای در دستور کار نیست

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: همانطور که آقای خرازی مطرح کردند ایران توان فنی ساخت بمب اتمی را دارد، ولی چنین برنامه‌ای در دستور کار نیست.

رئیس سازمان انرژی اتمی: توان فنی ساخت بمب اتم را داریم، ولی چنین برنامه‌ای در دستور کار نیست
رویداد۲۴ محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به تعامل سازمان انرژی اتمی ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی، اظهار داشت: تعامل سازنده سازمان انرژی اتمی با آژانس برقرار است و هیچ خللی در این تعاملات به وجود نیامده است؛ زیرا تمام ظرفیت‌های ما بر اساس معاهده ان پی تی و پادمان تحت نظارت آژانس در حال انجام شدن است.

به گزارش فارس، وی افزود: فلسفه وجودی برجام این بود که به تمام سوالات واهی که به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده می‌شد پاسخ داده شود. از این رو در برجام بدین گونه توافق شده بود که ایران ظرفیت خود را محدود کرده و نظارت بر روی فعالیت هسته‌ای خود را به صورت شدید بپذیرد تا این اتهامات واهی برطرف شوند.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه در برجام تمام اتهامات واهی که بر اساس PMD علیه ایران مطرح شده بود بسته شده است، گفت: اکنون طرف غربی بعد از خارج شدن از برجام برای اینکه بخواهد دوباره به برجام بازگردد مجدداً اتهامات واهی که در گذشته مطرح کرده بود را مطرح می‌کند. این اتهامات از سوی منافقین و رژیم صهیونیستی نشات می‌گیرد و حدود ۲۰ سال است که این موضوعات واهی را بیان می‌کنند.

اسلامی تصریح کرد: این برای ایران قابل قبول نیست که دوباره با چنین اتهامات واهی ایران را تحت فشار قرار دهند. از این رو تصمیم گرفته شد تا تمام دوربین‌های برجامی خاموش شوند تا طرف مقابل متوجه شود که آن اتهامات واهی مجدد را نباید مطرح کند، زیرا سالیان قبل پرونده آن بسته شده است.


بیشتر بخوانید: تقابل ایران و آژانس و آیند مبهم برجام/ تا حمله نظامی چقدر فاصله داریم؟


وی ادامه داد: اگر اراده‌ای در طرف مقابل برای بازگشت به برجام وجود دارد نباید چنین اتهامات واهی که پرونده آن بسته شده است را مطرح کنند و اگر که نمی‌خواهند به برجام بازگردند وقت طرفین را نگیرند.

رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: همانطور که آقای خرازی مطرح کردند ایران توان فنی ساخت بمب اتمی را دارد، ولی چنین برنامه‌ای در دستور کار نیست، اما نکته حائز اهمیت این مورد است که از سوی رژیم صهیونیستی این اتهامات و فضاسازی‌های غلط برای فریب افکار عمومی با پشتیبانی جبهه مخالف انقلاب اسلامی در حال مطرح شدن است. شاید مزاحمت‌هایی برای ایران داشته باشند، اما به نتیجه نمی‌رسند؛ زیرا ایران راه و رسم آن را یافته و در حال پیشبرد برنامه‌های خود است.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد اسلامی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
0
۱۲:۱۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در آلمان ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در آلمان ببندند.
آلمان جنایتکار به همراه ناتو جنایتکار، اروپا جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار از سال 1400 تاکنون تسلیحات اوکراین را تامین می کند چرا؟
مزدوارن آلمانی در عراق، لیبی، سوریه، یمن و اوکراین چه غلطی می کنند؟
و این درحالی است که آلمان جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و با کمک مالی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 ساله انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب خوشه ای و سلاح شیمیایی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین کرده است.
مذاکره ایران با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار از ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
آمریکا جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار چگونه حق صلاحیت مذاکره در باره سلاح هسته ای ندارند.
اگر سلاح هسته ای بد است، آلمان جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اگر سازمان های بین المللی خیانتکار قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار، اسرائیل جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

۰۰:۲۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آژانس برای اسرائیل جاسوسی کرده است و باید مجازات شود.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان