تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

هیئت مذاکره‌کننده ایرانی وارد وین شد

گفتگو‌ها میان نمایندگان ایران و دیگر طرف‌ها از امروز در فرمت‌های مختلف پیگیری خواهد شد.

هیئت مذاکره‌کننده ایرانی وارد وین شد

رویداد۲۴ هیئت مذاکره‌کننده ایران به ریاست علی باقری ساعاتی پیش جهت ادامه مذاکرات رفع تحریم وارد وین شد.

به گزارش مهر، هیئت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه ساعاتی پیش جهت ادامه مذاکرات رفع تحریم وارد وین پایتخت اتریش شد.

گفتگو‌ها میان نمایندگان ایران و دیگر طرف‌ها از امروز در فرمت‌های مختلف پیگیری خواهد شد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: برجام ، مذاکرات وین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
0
0
تکفیری صهیونیستی داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1389 تاکنون در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند، اما متاسفانه ایران هم از سال 1392 تاکنون با حامیان اصلی تکفیری صهیونیستی داعش مذاکره و همه جانبه همکاری می کند چرا؟

سربازان گمنام امام زمان (عج) ده نفر از تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش مورد حمایت آمریکا و اسرائیل و در با کمک مالی عربستان سعودی و امارات که قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتند؛ دستگیر کردند.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
0
0
جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۴۸:۵۳
بیش از 300 هزار نفر یمنی به خاطر اهانت، خیانت، دخالت و مداخله آمریکا، انگلیس، اروپا، امارات و اسرائیل به همراه عربستان سعودی در این مدت 8 سال کشته شدند.
مقام اماراتی نگران فعالیت آمیز هسته ای ایرانه ولی نگران از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وانسانی امارات و متحدانش از سال 1394 تاکنون دریمن نیست شرم آور و تاسف بار است.

جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۵۴:۳۳
دخالت و مداخله مقام اماراتی درباره توسعه هسته‌ای ایران 100 درصد به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است تاکنون در مورد جنایت های امارات و متحدانش در منطقه و یمن سکوت کرده اند، هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و خفه خون گرفتند گرفتند چرا؟

جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۲۸:۵۰
عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 1394 تاکنون در یمن جنایت می کنند، آدم می کشند، مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را قتل عام می کنند و هم به همراه القاعده و داعش دست به اقدامات تروریستی می زنند و کشورهای به اصطلاح هم دراین مدت 8 سال هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت کرده اند پس دیگر چه انتظار از آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل داریم.

جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۵۹:۵۸
تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی عربستان سعودی و امارات همراه با چند کشور دیگر در یمن 100 تاکنون فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، خیانت و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی بوده است.

جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۱۹:۱۳
تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی عربستان سعودی و امارات همراه با چند کشور دیگر در یمن 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، خیانت و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی بوده است.
جنایت های امارات جنایتکار از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست امارات جنایتکار در کار است.
امارات جنایتکار به همراه عربستان سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا می کشد.
غربی‌ها جنایتکاراز سال 2015 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند.
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان