تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵

وزیر اطلاعات: هر توطئه و حرکت مشکوکی را در نطفه خنثی می‌کنیم

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه شاخص امنیت هم اکنون در بیشتر کشورهای دنیا از جمله اروپا روبه کاهش است، گفت: این در حالی است که این شاخص در کشورمان روز به روز بیشتر می شود.

رویداد۲۴- حجت الاسلام سیدمحمود علوی عصر دوشنبه بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای بجنورد مرکز استان خراسان شمالی در امامزاده سید عباس اظهار کرد: امنیتی که امروز در کشورمان حاکم است به فرموده رهبر معظم انقلاب بی بدیل است.
وی گفت: افزایش ضریب امنیت در کشورمان در حالی است که هم اکنون در گوشه و کنار دنیا شاهد کشته شدن مردم هستیم و این نشان دهنده پایین بودن شاخص امنیت در بیشتر کشورهای دنیا است.
وی اظهار کرد: امنیت موجود حاصل تلاش هوشمندانه سربازان گمنام است که هر حرکت مشکوک را رصد و هر توطئه ای را در نطفه خنثی می کنند .
وی گفت: همچنین این امنیت حاصل تلاش و تعامل و همکاری همه نیروهای امنیتی، نظامی ، انتظامی، مدیریت های سیاسی و سایر دستگاه ها است که همه عناصر اثرگذار هستند.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز از نظر درآمد و مسایل اقتصادی به دلیل آثار تحریم سال های گذشته مشکلاتی است اما، این مشکلات بتدریج با گشایش های اقتصادی پیش روز و با وحدت و هم افزایی همه دستگاه های اجرایی ، مردم و مسئولان برطرف خواهد شد.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان