تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

اعترافات عجیب الکس، سرکرده باند قاچاق دختران ایرانی +فیلم

سال ۹۹ بود که پلیس از دستگیری و استرداد فردی به نام الکس خبر داد. شهروز سخنوری معروف به الکس سرکرده باند قاچاق دختران، حدود ۸۰۰ دختر جوان را به عنوان کارگر جنسی به خارج قاچاق کرده بود.

شهروز سخنوری

رویداد۲۴ سال ۹۹ بود که پلیس از دستگیری و استرداد فردی به نام الکس خبر داد. شهروز سخنوری معروف به الکس سرکرده باند قاچاق دختران، حدود ۸۰۰ دختر جوان را به عنوان کارگر جنسی به خارج قاچاق کرده بود. سخنگوی قوه‌قضاییه دیروز گفته الکس حکم اعدام گرفته و  سایر متهمان به ۸ سال حبس محکوم شدند. متهم دیگری هم در پرونده است که حکم او هنوز اجرا نشده.

الکس با همدستی مادرش و زنی معروف به مانلی ابتدا از طریق نفراتی که در داخل کشور داشتند طعمه‌هایشان را شناسایی می‌کردند و به آنها پیشنهاد کار می‌دادند. برخی از این افراد وقتی با پیشنهاد اعضای باند درخصوص شرایط مالی، زندگی در دوبی و... روبه‌رو می‌شدند راضی به همکاری می‌شدند. 

رابط این شبکه پول و پاسپورت دختران جوان را از آنها می‌گرفت و به آنان به‌جز یک روز در هفته اجازه خروج از هتل را نمی‌داد و از پول هنگفتی که به‌دست می‌آمد بین ۱۰۰تا۲۰۰ هزار تومان به آنها داده می‌شد. این در حالی است که سرکرده این باند در بازجویی‌ها گفته که از هر دختر ایرانی ماهانه ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان درآمد داشته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قاچاق انسان
نظرات شما
پیشخوان