تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

لایروبی خلیج گرگان

به منظور نجات "خلیج گرگان" از خشک شدن کامل، مقرر شده است تا سازمان بنادر و دریانوردی ، کانال آشوراده و چوپوقلی که ارتباط ‌دهنده خلیج گرگان هستند را لایروبی کند تا ارتباط آب خزر با خلیج گرگان بیشتر شود.

لایروبی خلیج گرگان

رویداد۲۴ متاسفانه بخش قابل توجهی از خلیج گرگان خشک شده و طبق نظر کارشناسان عدم توجه به لایروبی کانال‌های آبرسان موجود، آینده استان‌های گلستان و مازندران را تحت تاثیر خشکسالی خود قرار خواهد داد.

حال با مطالعاتی که پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی انجام داده انجام پروژه لایروبی با هدف آبرسانی از دریای کاسپین به این خلیج با هدف رفع مشکل خلیج و جلوگیری از بروز یک فاجعه ملی بر عهده سازمان بنادر و دریانوردی گذاشته شده و اکنون بنیاد خاتم الاوصیاء در حال اجرای سایت پشتیبان آن است. در تصاویر روز عکس‌هایی از لایروبی خلیج گرگان را ببینید.

منبع: ایسنا

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
1
کمک خواستین خبری بدین
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0
0
هر کاری که باعث اخیای محیط زیست می شود باعث خیلی خوش حالی خصوصا مملکت خودمان که تبلغات منفی هست ولی در عکس ماشین الات کمی هست این کار که مردمی گرفتار و روزیشان از این مکان است تجحیزات و سرعتی نیاز است چون چندین سال کارشناسی طول کشید خدا به دلسوزان و مردان اهل عمل توفیق و سلامتی انشاالله و به عواملی که شعار می دهند و دنبال ظاهر فریبی و باند وراند هستند خدا لعت و به راه راست هدایت کند
نظرات شما
پیشخوان