تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۱

هشدار سازمان لیگ به زنان پرسپولیسی

از جمله حواشی مربوط به بازی استقلال و مس کرمان شرایطی بود که تماشاگران خانم استقلالی در ارتباط با بردن بطری آب به درون استادیوم از آن آگاهی نداشتند و به دردسر افتادند.

طرفداران زن پرسپولیسرویداد۲۴ تعدادی از تماشاگران استقلالی خانم که برای تماشای بازی استقلال و مس کرمان به استادیوم آزادی رفته بودند به دلیل همراه داشتن بطری آب مجبور شدند آن‌ها را بیرون ورزشگاه دور بیندازند و از داخل استادیوم لیوان‌های یکبار مصرف پلمپ شده آب خوردن بخرند. این موضوع موجب شد تا مشکلاتی به لحاظ صرف هزینه مالی و تشنگی برای بانوان هوادار تیم استقلال به وجود بیاید که باعث دلخوری آن‌ها شد.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ د گفتگو با خبر ورزشی در این باره توضیح داد: من در رابطه با قیمت آن نمی‌توانم دخالت کنم، اما نیاوردن بطری آب به درون استادیوم جزو مقررات بین‌المللی است. آن هم به خاطر امنیت است. چون بار‌ها بسیاری از تماشاگران آن را به درون زمین پرتاب کرده اند و این جزو اقلام ممنوع است. اگر عزیزان ظروف پلاستیکی آب ساندیسی را با خودشان به درون استادیوم بیاورند منعی ندارد. چون نمی‌توان آن‌ها را پرتاب کرد.


بیشتر بخوانید: رونمایی پرسپولیس از مهاجم هلندی + عکس


قطعاً این موضوع در ارتباط با بازی بعدی خانگی پرسپولیس می‌تواند هشدار مهمی‌برای طرفداران این تیم باشد. چراکه اگر بانوان پرسپولیسی بخواهند برای بازی بعدی مقابل صنعت نفت آبادان به استادیوم آزادی بروند از حالا باید بدانند که نمی‌توانند بطری آب به ورزشگاه ببرند. موضوعی که برای آقایان سالهاست جا افتاده و دیگر بطری آب شیشه‌ای یا پلاستیکی به ورزشگاه نمی‌برند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان