تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱

مهاجم محبوب استقلال در انتظار پیش‌پرداخت پرسپولیس

با وجود خوب پیش رفتن مذاکرات، اما مهاجم اسبق استقلال هنوز با پرسپولیس قرارداد امضا نکرده است.

انتقال دیاباته به پرسپولیسرویداد۲۴ در پی مذاکرات صورت گرفته میان باشگاه پرسپولیس و شیخ دیاباته، این انتظار می‌رفت که مهاجم اسبق استقلال در روزهای گذشته قراردادش را با پرسپولیس امضا می‌کرد اما مشورت با خانواده دلیلی بود که این بازیکن با آن امضای قرداد را چند روزی به عقب انداخت.


بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: برای قهرمانی می‌جنگیم/ لوکادیا به زمان نیاز دارد


در همین راستا مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات با این مهاجم بلندقامت را ادامه دادند و به نکات مثبت هم رسیدند اما همچنان دیاباته قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده و برخلاف اینکه گفته می‌شود او در روزهای گذشته قرارداد اینترنتی را امضا کرده اما دیاباته از این کار به یک دلیل سرباز زده است.

به نظر می‌رسد مشکل خانوادگی این مهاجم برای پیوستن به پرسپولیس برطرف شده اما او برای امضای قرارداد امروز و فردا می‌کند که البته برخلاف برخی از اخبار منتشره مبنی براینکه دیاباته از پرسپولیسی‌ها وقت خواسته اما اصل ماجرا اینجا است که این مهاجم منتظر پیش‌پرداخت از سوی باشگاه پرسپولیس است. به نظر می‌رسد اگر این پیش‌پرداخت به حساب این بازیکن واریز شود دیاباته دیگر دلیلی برای امضا نکردن این قرارداد نخواهد داشت. به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس تا امشب یا نهایتاً فردا با یکی از بازیکنان مدنظرش (دیاباته و کاوه رضایی) قرارداد امضا خواهد کرد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان