تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱

مهدی تاج در نامه‌ای به صداوسیما: کارشکنی را تمام کنید

رئیس جدید فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما از او خواسته به «کارشکنی و تخریب» او در «یک برنامه مشخص» پایان داده شود.

مهدی تاج

رویداد۲۴ مهدی تاج ۲ روز قبل با رأی اکثریت اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به ریاست این فدراسیون برگزیده شد. او امروز (پنجشنبه) در نامه‌ای به پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، از عملکرد این سازمان درباره خودش انتقاد کرد.

در این نامه که سایت فدراسیون فوتبال متن کامل آن را منتشر کرده، تاج نوشته است: انتخابات فدراسیون فوتبال «با وجود کارشکنی‌ها در لغو آن یک انتخابات دموکراتیک و سلامت بود.»

وی مدعی شده که «شنیده شده دستوری از طرف شورای سیاست‌گذاری ورزش به شبکه‌های مختلف داده شده تا جهت زیر سؤال بردن رأی قاطع مجمع، تخریب حداکثری، دعوت از مخالفان و حتی تهیه گزارش‌های مردمی جهت‌دار در آن نهاد محترم باشد.»

در بخش دیگری از نامه تاج آمده است: «این حرکت تخریبی با وجود رواداری اینجانب و همکارانم مدت‌هاست که در یک برنامه مشخص ادامه دارد. صدها برنامه متعدد و دادگاه‌گونه با اقسام تهمت‌ها همچنان ادامه دارد.»

تاج در پایان ابراز امیدواری کرده که آنچه او «کارشکنی» نامیده پایان یابد و به آرای مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال احترام گذاشته شود.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال در نامه خود نوشته است: «توقع جامعه فوتبال از شما رسیدگی و پایان بخشیدن به این عناد غیرضروری و دستورات میان‌ شبکه‌ایست.»

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان