تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۱

واکنش وزارت جهاد کشاورزی به خبر رویداد۲۴: برادر همسر وزیر بازداشت نشده است

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی نوشت برادر همسر وزیر جهاد کشاورزی بازداشت نشده است.

ماجرای خبر بازداشت برادر همسر یک وزیر

رویداد۲۴ صبح امروز علی صفایی نماینده گناباد به رویداد۲۴ خبر داد که برادر همسر سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی به خاطر مسائل مالی بازداشت شده است.

صفایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده گناباد با اشاره به انتصابات فامیلی در وزارت جهاد کشاورزی و مسائل مالی در آنجا رخ داده، گفته بود: «اخیراً خبر رسید که برخی معاونان مدتی بازداشت شدند و یک نفر هم که قصد افشاگری داشت، عزل شد و یکی با دکترای جغرافیا را به یونسکو فرستادند که مرتبط با تخصص ایشان نبود. یعنی به ایشان رانتی دادند که سکوت کند. ضمنا چندی پیش هم برادر خانم دیگر آقای وزیر به خاطر مسائل مالی بازداشت شد. این‌ها مفاسدی است که ما در دولت مردمی آقای رییسی انتظار آن را نداشتیم و توقع داریم آقای رییس‌جمهور با آن به صورت جدی برخورد کنند و بدون ملاحظه یا محافظه‌کاری و به شکل عادلانه و منصفانه با آن برخورد شود. امیدواریم اکنون که قوه قضاییه به این فساد‌ها وارد شده است به رسالت خود در این رابطه عمل کند.»

فاطمه زارعان معاون رسانه‌ای وزارتخانه جهاد کشاورزی در واکنش به این خبر گفته این موضوع تکذیب می‌شود زیرا شایعه است و واقعیت ندارد، بنابراین معاونت حقوقی این نهاد پیگیر ماجرا است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان