تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۱

استقلال صفر - پیکان صفر / زور ساپینتو به دفاع "پیکانی" نرسید

استقلال دیدار خانگی برابر پیکان را با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رساند.

استقلال تهرانرویداد۲۴ تیم‌های استقلال و پیکان تهران در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست این بازی اگرچه با موقعیت‌های گل قابل توجهی هم همراه بود اما با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

استقلال در نیمه دوم رو به فوتبال هجومی آورد و حتی گل هم به ثمر رساند اما توسط بنیادی فر به دلیل برخورد پیمان بابایی با محمد ناصری مردود اعلام شد.

در نهایت تلاش آبی پوشان در دیداری که پیکان تلاش داشت با ارائه فوتبال تمام دفاعی روزنه‌های نفود را ببندد به گلی ختم نشد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ریکاردو ساپینتو با این تساوی برای دومین بار در فصل جاری بدون گل زده ورزشگاه آزادی را ترک کرد و 8 امتیازی شد. پیکان هم مانند استقلال به هشتمین امتیاز فصل رسید و پست سر آبی پوشان در رده هفتم ایستاد.

تیم داوری

داور: موعود بنیادی فر / کمک ها: قهرمان نجفی – یعقوب سخندان ؛ داور چهارم: شبیر بهروزی / ناظر: رسول فروغی

کارت زرد

بهزاد غلامپور و مهدی مهدی پور(43) از استقلال

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی(جعفر سلمانی، 67)، کوین یامگا، روزبه چشمی(سعید مهری، 67)، آرش رضاوند(زبیر نیک نفس، 78)، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی(ارسلان مطهری، 84)، محمد محبی و پیمان بابایی(سجاد شهباززاده، 67)

ترکیب پیکان

محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، غلامرضا ثابت ایمانی، ساسان حسینی(شرزود تمیروف، 60)، منصور باقری، امیر طاهر، محمدجواد آزاده(علیرضا رمضانی، 60)، مجتبی حق‌دوست، محمدمهدی لطفی(محمد بلبلی، 70)

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان