تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

معاون رئیسی استعفا داد؟

چندی پیش خبر مهاجرت حمیدرضا رضازاده، فرزند انسیه خزعلی، معاون زنان رییس جمهور، باعث واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی شد.

انسیه خزعلی

رویداد۲۴ خزعلی، رفتن فرزند خود به کانادا را تایید کرده، اما آن را از نوع دانش‌بنیانی دانسته و مطرح کرد: «اما امروز... برخی با ذوق زدگی از مهاجرت فرزند اینجانب گفتند؛ درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است، ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته‌اند. بی شک... بسترسازی برای تقویت فعالیت‌های دانش بنیان جاری در کشور، برخاسته از تعلق به وطن و مسئولیت‌پذیری است. اعضای دولت مردمی و انقلابی به آرمان‌های انقلاب و سیاست‌های دولت وفادار بوده و خواهند بود.»

این خبر و توضیحات انسیه خزعلی واکنش‌های تندی در شبکه‌های اجتماعی داشت، تا اینکه روز گذشته یک اکانت جعلی با نام انسیه خزعلی از استعفای او خبر داد.

ظهر امروز خزعلی اخبار منتشره درمورد استعفایش در پی حضور فرزندش در کانادا را تکذیب کرد و در توئیتی  نوشت: این قبیل اکانت‌ها جعلی است و متعلق به اینجانب نیست.

این توئیت نیز بعد از مدت کوتاهی از توئیتر خزعلی حذف شد.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: انسیه خزعلی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
وزیر اطلاعات باید برکنار بشه
فرزندان مسئولان از منافق ها به مراتب خطرناکتر هستند و اطلاعات تحریم ها را اونا به امریکا دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
تف به شرقت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
0
0
نکبت دروغگو
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان