تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

شرمن: مذاکرات وین به بن‌بست خورد/ پاسخ ایران قابل قبول نبود

وندی شرمن، معاون وزیر خارجه آمریکا که کشورش ناقض توافق هسته‌ای برجام به شمار می‌رود مدعی شده که مذاکرات رفع تحریم‌های وین به «بن‌بست» برخورده است.

مذاکره ایران و امریکا

رویداد۲۴ شرمن امروز جمعه در جلسه‌ای به میزبانی واشنگتن‌پست مدعی شد ماه گذشته اتحادیه اروپا به عنوان تسهیل‌کننده مذاکرات وین پیشنهادی در خصوص احیای توافق ارائه کرد. او گفت پاسخ ایران به این پیشنهاد «برای ما غیرقابل قبول» بود.

شرمن گفت: «ما در بن‌بست هستیم از این لحاظ که ایران در آخرین دور مذاکرات پاسخ بسیار سرسختانه‌ای به ما داد که برای ما قابل قبول نبود. ما پیام خود درباره اینکه فکر می‌کنیم چه چیزهایی ضروری چه هستند و مولفه‌های اصلی در اینجا چه هستند را برای ایران فرستادیم.»

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
0
مذاکره مستقیم ایران با 3 کشور اروپایی جنایتکار هم هیچ فایده‌ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است چون به خاطر که هر سه سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکارهستند.

مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره در باره صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی هم دولت خیانتکار حسن روحانی بوده است.
مشکل آمریکا و متحدانش با ایران 100 درصد هیچ ارتباطی و ربطی به صلح آمیز هسته ای، برجام و مذاکرات، موشک و منطقه ندارد و تاکنون هم نداشته است چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن درجه یک بوده و هنوز هم هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن درجه یک بوده و هنوز هم هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
0
شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۳۳:۵۴
کسانی که ساده لوح و سطحی نگر بوده و ظواهر را می بینند ممکن است از این موضوع نگران باشند، ولی حقیقتاً اتفاق جدیدی رخ نداد، چون آمریکا از همان آغاز از برجام خارج بود و هیچ گاه به تعهدات خود عمل نکرد. بر فرض هم اگر تاکنون به تعهدات خود عمل کرده و اکنون نقض عهد می کند اتفاق خاصی رخ نداده است. خروج آمریکا از برجام همانند ورودش بی ارزش و بی خاصیت است.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
0
دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
همه قرائن نشان می‌دهد گروسی رئیس‌آژانس هسته‌ای همکار اسرائیلی‌ها است و مأموریت دارد تمام اطلاعاتی را که از فعالیت‌های هسته‌ای ایران به دست می‌آورد در دست اسرائیلی‌های تروریست بگذارد. دیدیم که در گذشته به تأسیسات اتمی کشورمان در نطنز با اطلاعاتی که به دست آوردند آسیب رساندند و خساراتی به کشور وارد شد.
واقعیت این است که ما بیشترین همکاری‌ها را با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته‌ایم و بیشترین بازرسی‌ها از ایران انجام شده ولی متأسفانه هر چه بیشتر همکاری کرده‌ایم بهانه‌تراشی‌های آژانس بیشتر شده و پایان نیافته است. فلذا بسته شدن پرونده هسته‌ای برای جلوگیری از بهانه‌تراشی‌های جدید آمریکا باید با جدیت پیگیری شود و الا اگر توافقی هم صورت بگیرد، ‌ناپایدار خواهد بود.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان