تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

نماینده مجلس: پلیس در ماجرای مهسا امینی به وظیفه قانونی خود عمل کرده است

حسین رئیسی نماینده میناب در مجلس با بیان اینکه موضوع فوت خانم امینی در عالی‌ترین سطح در قوه قضائیه در حال بررسی و رسیدگی است، گفت: در این ماجرا پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده و می‌کند.

مهسا امینیرویداد۲۴نماینده میناب در مجلس با بیان اینکه موضوع فوت خانم امینی در عالی‌ترین سطح در قوه قضائیه در حال بررسی و رسیدگی است، گفت: در این ماجرا پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده و می‌کند.

حسین رئیسی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فضاسازی ضد انقلاب در مورد فوت مهسا امینی گفت: ضد انقلاب به دنبال حقیقت نیست، بلکه به دنبال سواستفاده از مسائل و موضوعات مختلف است.

وی افزود: در مورد خانم مهسا امینی هم وضع به همین ترتیب است و دشمن و رسانه‌های معاند و ضدانقلاب و ایادی آنها در صددند تا با مستمسک قرار دادن این موضوع به فضاسازی علیه نظام بپردازند.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موضوع فوت خانم امینی در عالی‌ترین سطح در قوه قضائیه در حال بررسی و رسیدگی است و پلیس هم به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل کرده و می‌کند و پزشک قانونی هم در حال بررسی‌های خود به منظور شفاف‌سازی هرچه بیشتر در این زمینه است.


بیشتر بخوانید: نماینده سقز: در مراسم مهسا امینی تعدادی زخمی شدند/ اینترنت تلفن همراه قطع است


رئیسی خاطرنشان کرد: رسانه‌های معاند هدفشان فضاسازی علیه نظام است و نباید به شایعه‌پراکنی‌های آنها توجه کرد.

وی افزود: ما در همه مسائل باید به دنبال حقیقت باشیم، نه فضاسازی‌‌ای که انجام می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
آسیب پذیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
8
دولت به وظیفه اش عمل کرده اما شما به وظیفتون درقبال مردم عمل کرده این؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
6
کجای دنیا جز ایران وظیفه پلیس کشتار مردمه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
4
شما چرا اينقدر به ضدانقلاب توجه داري؟ حرف مردم خودت را بفهم، تو را نماينده كردند كه انصاف داشته باشي و دروغ نگويي. بجاي گوش دادن به ضدانقلاب، سرت را به داخل كشورت برگردان و دلبسته خارج نشينان نباش. وظيفه قانوني پليس حفظ جان تمام مردم ايران است. درك ان مشكل نيست برادر.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
0
آبروی هر چی ترک هست رو بردی ، مردم برات مهم هستند یا تایید صلاحیت ؟ مگه نماینده مردم نیستی؟ ب جای همدردی دنبال خودشیرینی هستی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان