تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

امین تارخ به دلیل سکته قلبی، در بیمارستان بستری شد

امین تارخ؛ بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، ساعاتی قبل در یکی از بیمارستان‌های پایتخت بستری شد. یکی از اعضای کادر درمان بیمارستانی در پایتخت با تائید خبر بستری شدن امین تارخ در این مرکز اعلام کرد که تارخ به دلیل سکته قلبی، به بیمارستان منتقل شد و در شرایط فعلی به دستگاه تنفسی متصل است.

بستری شدن امین تارخرویداد۲۴ امین تارخ؛ بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان، ساعاتی قبل در یکی از بیمارستان‌های پایتخت بستری شد.

یکی از اعضای کادر درمان بیمارستانی در پایتخت با تائید خبر بستری شدن امین تارخ در این مرکز اعلام کرد که تارخ به دلیل سکته قلبی، به بیمارستان منتقل شد و در شرایط فعلی به دستگاه تنفسی متصل است.

امین تارخ ۲۰ مرداد ۱۳۳۲ در شیراز متولد شد. او در سال ۱۳۵۶ از دانشکده هنرهای نمایشی دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد و تحصیلات تکمیلی خود را در سال ۱۳۶۳ با کسب مدرک فوق لیسانس در رشته مدیریت فرهنگی به پایان برد.


بیشتر بخوانید:  واکنش خاص علی شادمان به ماجرای مهسا امینی + عکس


وی به عنوان هنرپیشه و عضو هیات داوری در جشنواره‌های ملی بیشمار و همین‌طور به عنوان عضو هیئت مدیره خانه سینما حضوری فعال داشته است. تارخ همچنین به عنوان میهمان به جشنواره‌های مسکو، ژاپن و آلمان دعوت شد.

نقش‌آفرینی او در آثار سینمایی مرگ یزدگرد، پرنده کوچک خوشبختی، دلشدگان، سارا و پابرهنه در بهشت همچنین سریال‌هایی تلویزیونی سربداران، بوعلی سینا، معصومیت از دست رفته، اغما و جراحت او را به یکی از هنرمندان محبوب بسیاری از علاقه‌مندان به هنر هفتم تبدیل کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
1
برای سلامتی تا رخ عزیز دعا می کنیم خداوند هرچه زودتر شفایش دهد
نظرات شما
پیشخوان