تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

امیر عبداللهیان: آژانس از رویکرد سیاسی فاصله بگیرد

در ملاقات «آنیکن هویتفلد» وزیر خارجه نروژ با حسین امیرعبداللهیان در نیویورک، طرفین در مورد آخرین تحولات موضوعات روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی تبادل نظر کردند.

امیر عبداللهیان: آژانس از رویکرد سیاسی فاصله بگیرد

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات، ضمن اعلام آمادگی برای افزایش تماس‌ها و ترسیم مسیر روشن برای تعمیق و گسترش همکاری‌ها بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود و متنوع دو کشور تاکید کرد.

امیر عبداللهیان در مورد مذاکرات لغو تحریم‌ها، ضمن تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران گفت: در صورت وجود اراده لازم نزد آمریکا، توافق همچنان در دسترس است.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: آژانس بین المللی انرژی اتمی باید بر اساس وظایف و مسئولیت فنی خود عمل کند و از رویکرد سیاسی و دوگانه در مورد برنامه صلح آمیز هسته فاصله بگیرد.

وزیر خارجه نروژ نیز در این ملاقات، با تاکید بر موضوعات مطروحه در مناسبات دوجانبه، بر اهمیت همکاری‌های دو کشور تاکید کرد.

وی همچنین علاقمندی کشورش برای حل سریعتر موضوع برجام و گسترش همکاری‌ها را مورد تاکید قرار داد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
0
0
دستگیری عناصر داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش در اغتشاشات
آمریکا و متحدانش در عراق از گروهک تروریستی ضد انقلاب، منافقین و هم تروریست های داعش علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند.
ایران باید از آمریکا و متحدانش در عراق انتقام بگیرد.
عناصر گروهک تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از طریق مرزهای کردستان عراق وارد ایران شده است.
عملکرد و رفتار و جنایات وحشیانه و حشی گری و غیر انسانی آشوبگران در کشور هیچ ارتباطی و ربطی به فوت مهسا امینی ندارد و نداشته است.
آمریکا و متحدانش حق حضور در عراق را ندارند
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
0
0
آمریکا و متحدانش از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در عراق از گروهک تروریستی منافقین ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 1389 تاکنون در عراق از گروهک تروریستی داعش ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان