تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱

خبر خوب برای ستاره ملی‌پوش استقلال

مهدی قایدی از جمله بازیکنان نسل جدید فوتبال کشورمان پس از خروج کارلوس کی‌روش از ایران بود که در دوران سرمربیگری مارک ویلموتس چهره و به تیم ملی دعوت شد.

استقلال تهرانرویداد۲۴ از جمله بازیکنان دعوت شده به اردوی اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان مهدی قایدی بود که در پایان اردوی تهران خط خورد. این بازیکن ۲۳ ساله بوشهری که در همان چند جلسه توانست نظر کارلوس کی‌روش را به خودش جلب کند موفق شد نظر مثبت سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را به خوبی به خودش جلب کند.

کارلوس کی‌روش در تازه‌ترین اظهاراتش درباره تیم ملی در گفتگویی که با عادل فردوسی‌پور داشت مشخصا به نام این بازیکن اشاره کرده و او را با لیونل مسی مقایسه کرد و از آینده درخشان مهدی قایدی‌ها در فوتبال ایران خبر داد.

از نزدیکان به اردوی تیم ملی خبر می‌رسد با توجه به دیدار‌های فیزیکی تیم ملی در بازی‌های دوستانه با اروگوئه و سنگال و سپس مسابقات رسمی در جام جهانی مقابل سه تیم قدرتی انگلیس، آمریکا و ولز، کارلوس کی‌روش این دست بازیکنان را به اردوی تیم ملی نبرد تا از آن‌ها در اردوی تیم ملی برای دیدار‌های جام ملت‌های آسیا استفاده کند.


بیشتر بخوانید: پیشکسوت آبی‌ها: استقلالِ ساپینتو بوی قهرمانی نمی‌دهد


شنیده‌ها از اطرافیان اردوی تیم ملی حاکی از آن است که مهدی قایدی از جمله بازیکنانی است که کی‌روش حسابی از فوتبال و اخلاق او رضایت داشته، ولی درنظر دارد پس از جام جهانی و برای مسابقات جام ملت‌های آسیا از او در جمع ملی پوشان بهره ببرد.

ناگفته نماند؛ مهدی قایدی، محمد محبی و مهدی مهدی پور سه بازیکن استقلال بودند که در اردوی تهران تیم ملی زیر نظر کی‌روش تمرین کردند، ولی به اتریش نرفتند و خط خوردند. این سه بازیکن و دیگر شاغلین در لیگ برتر همچنان از این بخت برخوردار هستند که تا پیش از شروع جام جهانی به اردوی این تیم دعوت شوند. ضمن اینکه ممکن است در دو دیدار دوستانه تیم ملی برخی بازیکنان با مشکل مصدومیت نیز مواجه شوند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان