تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

واکنش وزارت خارجه ایران به رفع تحریم‌های اینترنت استارلینک توسط آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدام آمریکا درباره برخی تحریم‌ها در حوزه ارتباطات و ارسال ماهواره استارلینک به ایران تلاش‌ها برای نقض حاکمیت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

سخنگوی وزارت امور خارجه

رویداد۲۴ ناصر کنعانی در واکنش به اقدام دولت آمریکا در خصوص برخی تحریم‌ها در حوزه ارتباطات در توییتر نوشت: «آمریکا همواره در پی تضعیف امنیت و ثبات ایران بوده - و البته ناکام مانده است.»

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: با کاستن از شدت چند تحریم ارتباطی - و در عین حال پابرجا نگه داشتن فشار حداکثری - آمریکا منافقانه در پی پیشبرد اهداف خود علیه ایران است. تلاش‌ها برای نقض حاکمیت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش رویداد۲۴ در پی قطعی اینترنت در ایران و درخواست برای ارسال ماهواره استارلینک به ایران و ارسال اینترنت رایگان برای معترضان ایرانی، آمریکا تحریم این اقدام را برداشت و این شرکت با رفع تحریم خواهد توانست اینترنت رایگان و آزاد به ایران ارسال کند.

خبرآنلاین در گزارشی نوشته در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ ماهواره استارلینک در مدار هستند و اسپیس ایکس به اضافه کردن حداقل هزار ماهواره دیگر تحت مجوز فعلی کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده ادامه خواهد داد. این شرکت ابراز تمایل کرده است که این ابر صورت فلکی را به ۵۰۰۰۰ ماهواره افزایش دهد.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
0
9
آمریکارو تحریم کنید خخخخخخخ ...چطور ویدئو قاچاق بود یادتونه . اینم فیلتر تون هم میشه جوک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
4
به قول مموتي آب را بريز اونجات كه مي سوزه
جواد
|
Canada
|
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
1
2
با این وضع فیلتر شکنا میمونه روی دستشان.آقا،همانطور که بارزانی راجع به مهسا چیزی گفت چند تا موشک گذاشتید توکاسه اش،چند تا هم قرضی بدین به آمریکا،نیابتاً به یکی همسایه ها تا برایش نگهدارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
4
دم آنها گرم دشمن واقعی و حقیقی شماها هستید انشاءا.... ریشه ننگت نو می کنند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان