تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۰۸ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

پسر ۲۶ساله نسرین مقانلو درگذشت

​نسرین مقانلو بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی در اینستاگرام از درگذشت پسر بزرگش «ارشیا» در سن ۲۶ سالگی خبر داد.

نسرین مقانلورویداد۲۴ برترین‌ها نوشت: نسرین مقانلو بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی در اینستاگرام از درگذشت پسر بزرگش «ارشیا» در سن ۲۶ سالگی خبر داد.

نسرین مقانلو در پست اینستاگرامی اش نوشت: بس که دوست داشتی ایران بمونی، اومدی پیشم و همین جا ازم جدا شدی و موندگار شدی تو همینجا و رفتی به سفر ابدیت؟؛ فکر منو نکردی که وجودم به وجودت بسته بود، ارشیا پسرم رفتی؟ اما منو هم با خودت بردی؛ داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم، با رفتنت من هم مردم پسرم؛ منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت. جات توی بهشت عزیز مهربونم؛ راهت روشن پسر خوش قلبم. بی تو دیگه مادرت آرام نیست، اما تو آروم بخواب.

عکس ارشیا پسر بزرگ نسرین مقانلو که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

پسرنسرین مقانلو

برچسب ها: نسرین مقانلو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
5
1
غسل توو کلیسا انجام شده براش ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
کسانی که پرونده سیاه 8 هزارمیلیاردی و 92 هزارمیلیاردی و سه هزارمیلیاردی و ....... و پلاسکو و متروپل و سانچی و آبان 98 رو ندارند نمی تونن در مورد یک جوان ساده که آلودگی اقتصادی و ریا و تزویر و دروغ نداره اینجوری قضاوت کنند . نمی دونم خدای شما و امثال شما چه شکلی قضاوت خواهد کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
0
8
چرا؟؟؟ وای خدا به فریاد دلش برسه.خدا بهش صبر بده.
نظرات شما
پیشخوان