تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

افزایش بی سابقه درخواست ایرانیان برای VPN!

پایگاه خبری اکسیوس نوشت: درخواست‌های روزانه در ایران برای «شبکه خصوصی مجازی» که با نام اختصاری VPN شناخته می‌شود نسبت به پیش از اعتراضات اخیر ۳۰۰۰ درصد رشد داشته است!

افزایش بی سابقه درخواست ایرانیان برای VPN!
رویداد۲۴  پایگاه خبری اکسیوس نوشت: درخواست‌های روزانه در ایران برای «شبکه خصوصی مجازی» که با نام اختصاری VPN شناخته می‌شود نسبت به پیش از اعتراضات اخیر ۳۰۰۰ درصد رشد داشته است!

سیمون میلیانو مسئول تحقیقات در یکی از سایت‌های مطرح در زمینه فیلترشکن‌ها چنین ادعایی را مطرح کرده است.

مسدودسازی اینستاگرام و واتساپ به دستور شورای عالی امنیت ملی کشو انجام شده است. این شورا تنها دستور مسدودسازی را اعلام کرده و زمان از بین برداشتن این محدودیت‌ها را مشخص نکرده است.


بیشتر بخوانید: سود عده‌ای در فروش فیلترشکن‌ها و VPN‌ها است/ طرح صیانت را اجرا کنند واکنش نشان می‌دهیم


این خبری است که خبرگزاری فارس اعلام کرده است. اینکه شورای عالی امنیت ملی دستور مسدودسازی این پیام‌رسان و شبکه اجتماعی را صادر کرده و زمان رفع مسدودی را هم مشخص نکرده است.

برخی از کارشناسان این حوزه معتقدند احتمالا فیلترینگ اینستاگرام همیشگی است و بعید است این شبکه اجتماعی به زودی رفع فیلتر شود. به عبارتی به نظر می‌رسد اینستاگرام در ایران به سرنوشت تلگرام دچار شده است.

اینترنت در ایران از 30 شهریور قطع شده و فقط سایت‌های داخلی در دسترس هستند. در این مدت اینستاگرام و واتساپ هم مسدود شده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
0
6
بازار خزعل دات نت سکه خواهد شد ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
0
3
حالا خزعل از کجا فهمید که کشور شلوغ می شه و سایت ها فیلتر می شن و بازار فیلتر شکن گرم می شه خدا داند احتمال داره که پروژه مسدود سازی فیلتر شکن ها رو هم با رانت بگیره. ایول حلال زادست
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان