تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

تنبیه بدنی شدید دانش‌آموز همدانی توسط معلم جغرافیا

پدر دانش‌آموزی که در شهرستان بهار توسط معلمش تنبیه‌بدنی شده گفت: پسرم در حال حاضر سردرد دارد، بی‌حال است و شب گذشته فشارش روی شش بوده است.

تنبیه بدنی دانش‌آموزان

رویداد۲۴ محمدهادی مرادی پیرامون مسئله تنبیه بدنی فرزندش در مدرسه، اظهار کرد: فرزندم چهارشنبه ۶ مهرماه از سوی معلمش تنبیه شد و در حال حاضر سر درد دارد، بی‌حال است و شب گذشته فشارش روی شش بوده است.

وی به شرح ماجرا پرداخت و توضیح داد: معلم جغرافیا پس از نیم ساعت توضیح در رابطه با این درس با دانش‌آموزان شروع به شوخی و گفت‌وگو کرده چراکه دانش‌آموزان کتاب نداشتند. در همین حین تلفن همراه یکی از دانش‌آموزان زنگ خورده، معلم گفته که نباید تلفن به مدرسه بیاورید و آن دانش‌آموز گفته تلفنم ساده است و گفتند تلفن‌های همراه اندروید نیاورید. پس از آن فرزند من گفته که پس می‌توانیم تلفن‌های همراه IOS با خود بیاوریم؟ معلم گفته بیا و توضیح بده IOS چیست.

پدر این دانش‌آموز ادامه داد: آن معلم، وقتی فرزندم می‌خواسته توضیح بدهد با مشت به سروگردن او می‌زند، در حدی که فرزندم بی‌هوش می‌شود اما معلم اقدامی‌ نمی‌کند و دانش‌آموزان با اورژانس تماس می‌گیرند.

مرادی خاطرنشان کرد: مدیر و یا هیچ کدام از معاونان با فرزندم به بیمارستان نرفتند و نیروی خدماتی مدرسه را به بیمارستان فرستادند. پس از به هوش آمدن فرزندم هم دو نفر از کارکنان مدرسه پسرم را تهدید کردند تا به ما اطلاع ندهد.


بیشتربخوانید: گسترش خشونت بعد از کرونا در مدارس/ دلیل رفتارهای خشن معلمان چیست؟


وی یادآور شد: از روز چهارشنبه ۶ مهرماه تا الان که شنبه ۹ مهرماه است، هیچ تماسی از سوی مدرسه با من نگرفتند حتی امروز که فرزندم به مدرسه نرفته برای جویا شدن علت آن، تماسی نگرفتند.

پدر این دانش‌آموز توضیح داد: فرزندم ۱۶ ساله است و در هنرستان آیت‌الله بهاری شهرستان بهار درس می‌خواند و حتی اگر حرف بدی هم زده باید به بنده اطلاع می‌دادند، معلم حق تنبیه بدنی فرزند من را نداشته، بنده تماسی با این معلم نداشتم و از نظر قانونی این مسئله را تا سطح وزارتخانه پیگیری می‌کنم.

مرادی تصریح کرد: ما از این معلم به دادسرا، آموزش‌وپرورش شهرستان بهار و اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان شکایت کردیم و به ما گفتند که پیگیر هستیم.

وی اذعان کرد: ما چند روز است که از استرس خورد و خوراک نداریم و امروز بعدازظهر نیز متخصص مغز و اعصاب فرزندم را ویزیت می‌کند چراکه فشارش خیلی پایین است و سردرد دارد.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: سرپرست و رئیس حراست آموزش‌وپرورش شهرستان بهار به دیدار ما آمدند و فرزندم را ملاقات کردند اما از مدرسه هیچ کس حال فرزندم را جویا نشده است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
0
5
والدین این کودک اگر پیگیری جدی نکند بی شرف هستند مانند آن به اصطلاح معلم بی شرف
هر طور شده باید آن موجود کثیف را به سازی عملش برسونید
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
0
3
معلمش ارشادش کرده !!!! مثل گشت ارشاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
0
3
خدا سایه هیچ پدری رو از سر فرزندانش بر نداره من یتیم بودم مادر هم نداشتم علی رغم زرنگ بودن در درس شاگرد دوم و سوم بودن بخاطر یک خنده در کلاس معلم منو خیلی کتک زد باسیلی و مشت من سوم دبستان بودم یک ربع مرا زد اون معلم بسیار عصبی و دیوانه بود چند سالیه مرده خدا لعنتش کنه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان