تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

نماینده زابل: باید هزینه را برای آشوبگران بالا برد/ اغتشاشگران نباید مشمول رأفت اسلامی شوند

حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس گفت: باید هزینه کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای آشوبگران بالا برد و مسئولین امر باید برخوردی درس‌آموز با آنها داشته باشند.

اعتراضات مردمیرویداد۲۴ به گزارش فارس: نماینده مردم زابل در مجلس گفت: هدف آشوبگران و حامیان آنان نه دفاع از حق خانم مهسا امینی بلکه ضربه زدن به کل نظام و کشور و انعکاس یک تصویر غیرواقعی از جامعه ایران بود تا به جهانیان این‌گونه القا کنند که ایران دچار مشکل شده و حقوق بشر در آن رعایت نمی‌شود.

حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور گفت: آشوب‌های خیابانی طرح ضدانقلاب و مزدوران داخلی آن بود و آنها به خیال باطل خود به دنبال ضربه زدن به نظام ما بوده و هستند.

وی افزود: مرگ مهسا امینی برای آنها بهانه‌ای بیش نیست. ضد انقلاب به دنبال بهانه می‌گردد. حال اگر مرگ مهسا امینی هم نبود به موضوع دیگری بهانه و ایراد می‌گرفتند و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نقطه آغاز اغتشاشات و آشوب‌های خود قرار می‌دادند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معاندان نظام در صدد هستند که این گونه القا کنند حقوق بشر در ایران رعایت نمی‌شود. در شرایطی که دشمنان این کشور و نظام دست به کشتار تعداد زیادی از انسان‌ها در کشورهای خود می‌زنند و واکنشی نشان داده نمی‌شود، آنها به بهانه حقوق بشر به دنبال دخالت در کشور ما هستند.

دهمرده خاطرنشان کرد: اکثر آشوبگران از خارج تغذیه می‌شوند، کسی که قرآن و پرچم آتش می‌زند هیچ اعتقادی به اسلام و هیچ عرق ملی ندارد.

وی افزود: آشوبگران عمدتا یا از خارج می‌آیند یا توسط آنها تغذیه می‌شوند و عده‌ای اندک هم فریب آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خورده‌اند پیاده‌نظام‌شان می‌شوند.


بیشتر بخوانید: جنازه یک دختر را به پدرومادرش تحویل دادید، حالا دنبال این هستید که مریض بوده یا نه؟


نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هدف آشوبگران و حامیان آنان نه دفاع از حق خانم مهسا امینی بلکه ضربه زدن به کل نظام و کشور و انعکاس یک تصویر غیرواقعی از جامعه ایران بود تا به جهانیان این‌گونه القا کنند که ایران دچار مشکل شده و حقوق بشر در آن رعایت نمی‌شود.

دهمرده خاطرنشان کرد: باید هزینه کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای آشوبگران بالا برد و مسئولین امر باید برخوردی درس‌آموز با آنها داشته باشند. کسی که هنجارشکنی می‌کند و قرآن، پرچم و مسجد آتش می‌زند نباید مشمول رأفت اسلامی شود؛ چراکه گذشت در حق چنین افرادی عملا رأفت اسلامی نیست. رأفت و رحمت اسلامی این است که وقتی فردی انسانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کشد، خدا می‌گوید که باید آن فرد قصاص شود تا این فرد عبرتی برای دیگران شود و ما نباید در این زمینه فتوای بالاتر از خدا و پیامبر(ص) بدهیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
0
5
خاک بر سرتون هی دشمن دشمن میکنید . قرار قراره بفهمید؟ کل دنیا فهمید شما نه !
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
0
5
چقدر بیشرف هستین وقتی حتی ی توییت بعنوان اغتشاش حساب میاد دیگه چی کار کنن مردم پس اگر همه خفه بشن شما راضی میشین
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
0
شما هزینه را بالا ببر تا قبر خودت رو هم باهاش گودتر بکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
0
وقتی شماها گوش برای شنیدن نداشته باشید ناچار کار بجایی می رسد که وضعیت این بشه احمق الاغ من حق دارم که مثل تو فکر نکنم این را بفهم
نظرات شما
پیشخوان