تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۳ مهر ۱۴۰۱

رامین رضاییان علیه پرسپولیس؛ محبوب کی‌روش مقابل یحیی

حساسیت بازی پرسپولیس و سپاهان با جابجایی پیراهن بازیکن محبوب کارلوس کی روش اهمیت متفاوتی می‌تواند برای او و دو تیم داشته باشد.

رامین رضاییان علیه پرسپولیس؛ محبوب کی‌روش مقابل یحیی
رویداد۲۴ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در حالی جمعه هفته جاری در شهر اصفهان برگزار می‌شود که جذب تعداد زیادی از بازیکنان سپاهان توسط باشگاه پرسپولیس حساسیت‌های این بازی را دو چندان کرده است.

از سوی دیگر سپاهان نیز برای جبران بازیکنان از دست رفته روی رامین رضائیان دست گذاشت تا او را به خدمت بگیرد.

رضائیان که علاقه زیادی برای ماندن در پرسپولیس داشت به دلیل مصاحبه‌ای پر از ابهام مورد غضب کادر فنی و مدیریتی باشگاه قرار گرفت تا تنها دور برگشت فصل گذشته را با پرسپولیس طی کند و پس از ان در لیست مازاد یحیی قرار بگیرد.

رضائیان با وجود اعلام قبلی مبنی بر بازی کردن در فوتبال باشگاهی ایران تنها با پیراهن پرسپولیس سر از سپاهان در آورد تا زیر نظر ژوزه مورایس بازی کند.


بیشتر بخوانید: نقشه یحیی برای بازی بزرگ با سپاهان


او که عملکرد نسبتا مطلوبی در فصل جاری داشت با بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ایران شانس حضور دوباره در جمع ملی پوشان را نیز پیدا کرد تا حالا برای دیدار با پرسپولیس انگیزه‌ای دو چندان داشته باشد.

حالا او در تقابل با قدیمی‌های سپاهان و تیم سابق خود باید عملکردی قابل قبول داشته باشد تا شاید بار دیگر کی روش را برای حضور در دفاع راست تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی راضی کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۲۰ شامگاه جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان