تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۴ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

توضیحات جدید فرمانده کل انتظامی کشور از ماجرای مهسا امینی +فیلم

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در برنامه صف اولِ شبکه خبر سیما درباره ماجرای فوت مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.

ماجرای مهسا امینی

رویداد۲۴ مهمترین اظهارات سردار اشتری درباره ماجرای مهسا امینی به شرح زیر است:

* با اینکه تصمیم داشتم چند روز در مرزهای زمینی با عراق بمانم اما با شنیدن این خبر برگشتم. موضوع را شخصا در تهران پیگیری کردم.

* در گفتگو با پدر مهسا امینی در زمان کمای مهسا امینی ایشان گله مندی خود را گفتند. تشکر میکنم از روحیه خوب پدر خانم امینی و برخورد منطقی که کردند. گفتم که به جهت آرامش شما می‌گویم تا این لحظه که پیگیری کردم مطئنم هیچ ضرب و جرحی صورت نگرفتم.

*  گفتند ما پزشکی داریم که می خواهیم او بیاید گفتیم که ما آن پزشک می آوریم حتی می توانیم او را جابه جا کنیم.

* وقتی که من اظهار ناراحتی و معذرت خواهی کردم گفتن چرا شما،آانهایی که این کار را کردند باید شرمنده باشند. خواست ما پیگیری واقعیت است.

* گوشی را به یکی دیگر از بستگان دادند که نگرانیش بیشتر بود و سکوت کردم که هرچه میخواهد بگوید تا تخلیه شود . بعد از حرفهای ایشان اظهار ناراحتی کردم و گفتم مراقب پدر و مادر او باشید و شماره خودم را به او دادم و در انتها اظهار لطف کردند.

منبع: دانشجو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
3
کسی حرف شما رو دیگه باور نداره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
5
هر احمق و مفتخوری قبل از اعلام نظر پزشک قانونی رای صادر کردن که ضرب و شتمی در کار نبوده خب پس با این دروغهای نظری نیازی به دروغ قانونی و مکتوب نیست شماها از قرآن دامن بپوشین کسی باورتون نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
3
امام صادق(ع) فرمود: رسولخدا (ص) فرمود: خدای عزوجل فرمايد: وای بر كسانيكه دين را دام بدست آوردن دنيا كنند. وای بر كسانيكه مردمی را كه به قسط دستور دهند بكشند . وای بر كسانيكه مومن در ميان آنها با خوف و تقيه بسر برد ، اينها بمن مغرور می شوند يا بر من گستاخی می كنند به حق خودم سوگند فتنه ای برای آنها پيش آورم كه خردمندشان سرگردان شود . (كافی جلد 3 ص 407 ش 1 )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
3
اباربیع شامی گوید : امام باقر ع فرمود : وای برتو ای اباربیع ریاست مجو و گرگ مباش كه بنام ما مردم را بخوری كه خدا محتاجت كند و درباره ما آنچه خود نگفته ایم مگو زیرا ناچار تو بازخواست شوی . )كافی جلد 3 ص 416 ش 6)
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان