تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

واکنش صادق زیباکلام به ممنوع‌التدریسی‌اش

صبح امروز خبری مبنی بر ممنوع التدریسی صادق زیباکلام از قول خودش در رسانه‌ها منتشر شد.

صادق زیباکلام

رویداد۲۴ برترین‌ها نوشت: صبح امروز خبری مبنی بر ممنوع التدریسی صادق زیباکلام از قول خودش در رسانه‌ها منتشر شد.

حالا هم این استاد علوم سیاسی با انتشار توییتی به این اقدام، واکنش نشان داد:«حکمرانی مطلوب» یعنی یک بخش از حاکمیت شما را بعنوان یک استاد مصلح و خیرخواه مملکت در نشست اضطراری اساتید دانشگاه دعوت بهمکاری میکند، همزمان یک بخش دیگر همان حاکمیت شما را ممنوع التدریس اعلام میکند.

وی در این رابطه گفت: چهل نفر درس تحولات عصر پهلوی را با من درس گرفته بودند، اما مسئولین دانشکده اطلاع دادند که حراست دانشگاه به آن‌ها اعلام کرده که من حق تدریس ندارم و کلاسم را به استاد دیگری داده اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: صادق زیباکلام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
1
2
آقای زیبا کلام . شما هر چه در گوش خر بخوانی فایده ندارد . ولی شما دهها سال اعتراض کردی . تا موقعی که از مردم نترسیده بودند کاری بهت نداشتند . ولی حالا فرق می کند .
احسان معتمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
1
2
اقای زیبا کلام میخواهی چه چیزی درس بدهی بیا نزد من دو کلمه سواد نشانت بدهم بیخودی می چرخی یک چیزی پیدا می کنی و برای شهرت دست اویز می کنی که عده ای را دور خودت جمع کنی بگویند تو فیق پروفسور هستی سالهای زیادی است که بنده مطالب تو را می خوانم و به عمق اشتباهاتت و خودپرستی ات پی برده و دیده ام از شما خواهش می کنم مدتی برو منزل یا بیا منطقه ما یک ویلا اجاره کن مدتی در هوای معتدل الشتر صفا کن این مغزت که با افکار منفی خراب شده در هوای معتدل خوب شود و اعتدال پیدا کند
در تهران چیزی نیست انجا دخترهای بی حجاب و زنان عجیب با لباس های بسیار خبیث اسلام و قران را تمسخر می کنند و ملعون خدا و رسولش هستند و بزودی خدای متعال عذاب شدید الهی را بر انان وارد می کند که از ترس همه ان بدبخت ها شروع کنند به نماز خواندن و دوری از پیروی از شهوات جسمشان و انابه و توبه و الان که من به انها پند میدهم در راه خدا باشید تا رحمت الهی بر شما نازل شود مسخره می کنند و بچه های لوس و بی مزه تهدید می کنند . این را بدان در روستاهای اطراف نیاز به معلم هست اما معلم مومن و عاشق خدا که در راه خدا تلاش کند و بدون دریافت پول به انها دانش بیاموزد اگر راست می گویی با این همه پول که جمع کرده ای بیا اینجا و نخبه تربیت کن برای کشورمان و الان فقط داری دشمن تربیت می کنی برای کشورمان از بچه هایی که سختی ها را ندیده اند و فقط عاشق خودرو و موبایل و تیپ و پول هستند
حسین اراکی جمالو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
0
0
زیباکلام هم که مصونیت داشت محدود می شود این گفتگوبامعترضین است؟؟??
حسین اراکی جمالو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
0
0
احتمالا حراست دستوری رااجراکرده بعید می‌دونم خودش راساعمل کنه
نظرات شما
پیشخوان