تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۷ مهر ۱۴۰۱

مشکل بزرگ سرمربی استقلال!

 پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی‌پوشان سال گذشته در دیدارهای خانگی آمار خوبی از خود برجای گذاشتند و حداکثر امتیازات را کسب کردند، اما در این فصل در بازی‌های خانگی زیاد امتیاز از دست داده‌ایم.

سرمربی استقلال

رویداد۲۴ شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به تساوی استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: این مسابقه را باید از ۲ منظر مورد بررسی قرار داد، اول اینکه استقلال شایسته پیروزی بود و با اشتباهات داور به حق خود نرسید و دوم ضعف مهره‌چینی بود.

وی افزود: ساپینتو با یک مشکل بزرگ در استقلال روبروست و آن این است که هنوز نتوانسته ترکیب استقلال را مشخص کند، این روند برای تیم مشکل‌ساز خواهد شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: ابوالفضل جلالی در تیم ملی بازی می‌کند اما در استقلال نیمکت‌نشین است، این سوال بزرگی است که باید ریکاردو ساپنتو به آن پاسخ دهد؛ به طور حتم بازیکنی که شانس حضور در جام جهانی را دارد با انگیزه و توان بیشتری در زمین حاضر می‌شود تا خودش را ثابت کند.


بیشتربخوانید: جدایی ۵ بازیکن از استقلال/ ساپینتو قید کدام بازیکنان را می‌زنند؟


بیانی تصریح کرد: تیمی که پر مهره‌ترین تیم لیگ برتر است و بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد اگر می‌خواهد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند باید نتایج بهتری را کسب کند.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: داور قضاوت خوبی نداشت و پنالتی برای استقلال نگرفت اما حرف من این است که بازیکنان باید طوری بازی کنند که به این اشتباهات نیازی نداشته باشد.

تیم فوتبال استقلال در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه (۲۲ مهر) در اصفهان میهمان ذوب آهن خواهد بود. این دیدار ساعت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان