تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۱۸ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

تحلیل جنسی و عجیب رائفی‌پور از اعتراضات در برنامه زنده! +فیلم

رائفی‌پور، نظریه‌پرداز جنجالی اصولگرا با حضور در برنامه‌ گفتگو محور «ثریا»ی شبکه یک سیما به نقد و بررسی حوادث اخیر کشور از زاویه امر جنسی پرداخته که در فضای مجازی خبرساز شده.

اعتراضات مردمی

رویداد۲۴ اظهارنظر غیرکارشناسانه در موضوعات تخصصی و متعدد و رفتارهای رادیکال انتقاد اصلی کاربران به رائفی‌پور است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
4
11
درود بر تو شاگرد راستین فروید ! حالا رشته ات چیه !
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
5
10
فقط حتی از دیدن عکس این بیسواد حالت اشمئزاز به انسان دست میده.
احسان معتمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
8
2
سلام خدمت دکتر رائفی پور بنده نیز همین تحلیل ایشان را دارم . ما باید برای جوانانمان چه پسر و دختر در دبیرستان و دانشگاه ازدواج را برنامه ریزی کنیم یعنی اینکه پسران و دخترها در دیپلم ازدواج کنند. مرد ها در کمتر از 50 سال قبل در ایران همه بعد از سربازی ازدواج می کردند یعنی در سن 18 سالگی . من اکثر بچه های جوان را در شهر خرم اباد و الشتر می بینم که مهمترین فکرشان جنس مخالف است و توانایی ازدواج را ندارند بیشترشان و ارتباطات ناسالم شکل می گیرد لذا اگر ما مهریه را درست کنیم و همه کمک کنیم تا ازدواج اسان شود وضعیت روحی جامعه بهتر خواهد شد وضعیت معیشت زیرمجموعه ازدواج است کارشناسان می توانند بدبختی های دیر ازدواج کردن را بشمارند و ما هم می بینیم امریکا با هجوم فرهنگی به کشورمان اورده با بی حجابی با فیلم های ماهواره با اینترنت با موبایل با اینستاگرام با واتساپ با تلگرام با هر اهرمی که بدستش برسد چون دنیا زیبایی و شهوت و تمایلات خودش را دارد یعنی ما نگاه کنیم خودرو بسیار زیباست موبایل تلویزیون رقص زنان و کارهای لغو زیباست و تحریک کننده اما زودگذر و تخریب کننده روح و روان انسان چون جسم انسان از خاک است و نیاز به دنیا دارد اما روح و حقیقت انسان از خداست و نیاز به ارتباط با خدا دارد و برای اینکار باید نعمت های خدا در دنیا بصورتی مصرف شود که خداوند در قران فرموده و پیامبر اکرم بیان داشته کمتر از ان به انسان اسیب می زند و بیشتر از ان هم اسیب زاست لذا ما باید در برنامه های کشورمان تجدید نظر کنیم مهمترین این برنامه در اموزش و پرورش یعنی دبستان و دبیرستان است که باید از همه نظر ما تغییرات ایجاد کنیم هم در کیفیت کتاب های درسی هم در کیفیت معلمین و برنامه ها . الان اموزش و پرورش جناحی شده و فاقد الگو و روش های مناسب است برای همین شرکت های قلم چی و دیگران پول مردم را بالا می کشند پس مدارس چکاره هستند باید دانش اموز مستقیما از دبیرستان به دانشگاه برود بدون کنکور و شرکت های کنکوری استعدادهای بسیار زیادی در روستاها هستند که هدر میروند چون پول ندارند بعد دخترها و پسرها در شهر تهران دنبال این میگردند که شرمگاهشان را بیرون بیندازند اینهم از فلاکت و بدبختی این افراد است که کمی فکر نمی کنند طرف بخاطر بیرون بودن شرمگاهش توبیخ شده و مرده و بعد عده ای موی سر می تراشند من به انها می گویم در فضای مجازی چوغت تان را بتراشید گشت با موی او کاری نداشته است در فیلم هم کاملا هویداست که به می گویند شرمگاهت پیداست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
رائفی پور بیسواد کی دکتر شد؟ دکتر کیلویی چند؟ هنوز در جهل خودت باقی مانده ای!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
نزاکت و عفت کلام چیز خوبی است
محمدرضا کیانفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
1
6
.
روح‌الله متفکرآزاد نماینده تبریز گفت: نیروی انتظامی این غائله را یکباره تمام کند.

آقای متفکرآزاد،
نیروهای انتظامی تظاهرکنندگان را اعضای خانواده ی خودشان می‌دانند و فقط فرامینی را اجرا می‌کنند که بر اساس قانون اساسی باشد.
آنان که سوار اسب گلگون شده‌اند، از مکمن ارتجاع بیرون شده‌اند.
با آنکه گرو برده به قانون‌شکنی، امروز نماینده‌ی قانون شده‌اند.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
با تشکر از توجه شما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
5
2
حسود هرگز نیاسود..آن کس که پشتش به خداست و مردم واقعی البته بدون رانتهای چپ و راستی و اجنبی همیشه پابرجرا و نامیرا است حتی اگر هزاران آسمان را به ریسمان ببافند مبنی بر نادرستی سخنانش...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
2
8
آقای رائفی پور انگار خیلی وقت است به اجتماعات مذهبی سر نزده ای از حال وهوای آنجا خبر نداری البته سری به حوه های علمیه می زدی هم بد نبود(البته احتیاط کن آنجامی روی پدرت تو را به ما سپرده)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
4
5
کلا تحلیل های رائفی پور و دوستانش پیرامون مسایل جنسی هست. نمی دونم چرا ذهنش از مسائل جنسی خلاص نمی شه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان