تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۲۰ مهر ۱۴۰۱

تصمیم عجیب و باورنکردنی سرمربی پورتو در مورد مهدی طارمی

به نظر می‌رسد این بار سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم پورتو هم موافق جدایی مهدی طارمی است.

مهدی طارمی

رویداد۲۴ باشگاه آرسنال در تلاش برای جذب مهدی طارمی است و در این باره با باشگاه پورتو وارد مذاکره شده است. این مذاکره شفاف و روشن است و نشریه رکورد هم در مورد آن مطلب نوشت. باشگاه‌های خواهان مهدی طارمی به خوبی می‌دانند که مهدی طارمی فصل آینده هم با پورتو قرارداد دارد و برای جذب این بازیکن باید با باشگاه او وارد گفتگو شوند.

باشگاه پورتو در پاسخ به باشگاه آرسنال اعلام کرده است مشکلی با فروش مهدی طارمی در تعطیلات زمستانی ندارد به شرط آنکه بند فسخ قرارداد این بازیکن فعال شود. بند فسخ قرارداد این بازیکن ۳۱ ساله ۲۰ میلیون یورو است.

به نظر می‌رسد سرمربی پورتو هم موافق جدایی مهدی طارمی است و بر خلاف نظر قبلی خطاب به باشگاه اعلام کرده است در صورت پیدا شدن مشتری برای مهدی طارمی مشکلی ندارد که در پنجره بعدی این بازیکن را از دست دهد. پیش از این او خواهان این شده بود که مهدی طارمی دست کم تا پایان فصل جاری در تیم بماند و حتی یکی از شروط تمدید قراردادش نیز همین بوده است.

مهدی طارمی در فصل جاری لیگ برتر پرتغال هم نمایش خوبی در ترکیب پورتو داشته است اما صحبت‌ها پیرامون تمارض مهدی طارمی زیاد شده است و به نوعی خیلی‌ها می‌کوشند موفقیت‌های این تیم را زیر سوال ببرند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهدی طارمی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان