تاریخ انتشار: ۲۳:۴۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵

دولت و مردم برای احیای دریچه ارومیه دست به‌دست هم بدهند

دبیر کارگروه و مجری طرح ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: طی ٢ سال گذشته عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه و مردم نشان داد که میتوان دریاچه ارومیه را به روند سابقش احیا کرد درحالیکه در ٨ ماه گذشته سازمان برنامه و بودجه به وظایف خود در این زمینه جامه عمل نپوشانده است.
رویداد۲۴-دبیر کارگروه و مجری طرح ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: طی ٢ سال گذشته عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه و مردم نشان داد که میتوان دریاچه ارومیه را به روند سابقش احیا کرد درحالیکه در ٨ ماه گذشته سازمان برنامه و بودجه به وظایف خود در این زمینه جامه عمل نپوشانده است.

 عیسی کلانتری ظهر امروز در همایش آگاه سازی عمومی از چالش های آب در حوضه دریاچه ارومیه در شهرستان سلماس گفت: روند احیای دریاچه ارومیه با طرح ریزی برنامه ای مدون و مداوم در جریان است و باید همه با هم ، دولت و مردم در این کار دست به دست هم دهیم.

وی افزود: در این میان دستگاه های دولتی و اجرایی باید با جدی گرفتن وظایف خود پی از احیای دریاچه ارومیه، وضعیت کشاورزی و معیشت مردم منطقه را بهبود ببخشند.

دبیر کارگروه و مجری طرح ستاد احیای دریاچه ارومیه تصریح کرد: متاسفانه در ٨ ماه گذشته بدلیل عدم تقصیص اعتبار کافی از طرف سازمان برنامه و بودجه، برنامه احیای دریاچه ارومیه تعطیل شده است و با این روند از مردم نیز نباید انتظار همکاری بعنوان پیش قراول احیای دریاچه انتظار داشته باشیم.

کلانتری گفت: طی ٢ سال گذشته عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه و مردم نشان داد که میتوان دریاچه ارومیه را به روند سابقش احیا کرد درحالیکه در ٨ ماه گذشته سازمان برنامه و بودجه به وظایف خود در این زمینه جامه عمل نپوشانده است.

وی افزود: وظيفه دستگاههای اجرايی مشخص است و احيای درياچه نمی تواند منتظر وزير اقتصاد و دكتر نوبخت بماند. ملت ايران در ٨ سال جنگ تحميلی وظيفه شان را انجام داده اند، حال دولت بايستی كياست داشته باشد.

 

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان