تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۰۶ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

آیت‌الله جوادی آملی: مسئولین باید بیدار شوند/ آسایش مردم برای همه اصل باشد

آیت‌الله‌ جوادی‌ آملی از مراجع تقلید گفت: آسایش مردم برای همه مسئولان باید اصل باشد.

آیت‌الله‌ جوادی‌ آملی

رویداد۲۴ به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله‌ جوادی‌آملی دیروز پنج‌شنبه در دیدار سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد: مردم ستون دین هستند و باید آسایش آنها برای همه ما اصل باشد.

وی افزود: ایران کشوری بزرگ و دارای مردمی بزرگ و بزرگ‌زاده است، اما باید توجه داشت که ما در میدان مین هستیم و دشمن پشت دیوار است و این وظیفه همگان را سنگین می‌کند تا دست از اختلافات سیاسی و جناحی بردارند و بر کمک به مردم متمرکز شوند.

این مرجع تقلید گفت: امیرالمومنین با تاکید بر حفظ هوشیاری و بیداری در مقابل دشمنان بیان می‌فرماید: اگر می‌خواهید بخوابید خواب را هم در چشمان خود مضمضه کنید نه اینکه بخوابید! «لَا تَذُوقُوا النَّوْمَ‏ إِلَّا غِرارا او مَضْمَضَة»

وی افزود: حضرت امیر در نامه خود به مردم مصر خطاب می‌کند که نگویید چون مالک اشتر استاندار ماست و رهبر خوبی است، همین کفایت است، بلکه بدانید «مَنْ نَامَ لَمْ یُنَمْ عَنْه»ُ اگر کسی بخوابد، دشمن بیدار حمله می‌کند.

آیت الله جوادی آملی اضافه کرد: اصل این است که دین ما، نظام ما، حق است و لذا ما نگران نیستیم، اما مسئولین هم باید بیدار شوند و جلوی بی‌عرضگی‌ها، اختلاس‌ها، خیانت‌ها، نجومی‌ها و باندبازی‌ها گرفته شود تا خطری کشور را تهدید نکند، در غیر این صورت این گرفتاری‌ها همچنان خواهد بود!

وی گفت: با کمیته امداد نمی‌شود کشور را اداره کرد بلکه باید با تولید و اشتغال، فقر را ریشه‌کن کرد تا همه کریمانه بر سر سفره خود بنشینند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
3
9
جناب دیگر کار از این چیزها گذشته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
1
2
کاش زودتر و بیشتر حرف مردم شنیده می‌شد بخدا این مردم نجیب و محترم و مومن هستن اگر ریاکارانی تیشه به ریشه اعتقاد و آرمان اونها نزنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
0
1
فحش دروغ ویرانی
فریب نخور ایرانی
نظرات شما
پیشخوان