تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۰۶ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

فارس: در حوادث امروز زاهدان یک کودک کشته شد که از ناحیه سر هدف قرار گرفته بود

فارس نوشت: نماز جمعه زاهدان در هر دو مصلای قدس و مصلای مسجد مکی با امنیت و آرامش برگزار شد.

حوادث امروز زاهدان

رویداد۲۴ فارس نوشت: "نمازگزاران مسجد مکی بعد از اقامه نماز در خیابان اطراف مسجد راهپیمایی کردند و شعار داده و سپس به خانه‌هایشان رفتند.

اما عده‌ای از اراذل و اوباش مانند هفته گذشته در خیابان‌های مختلف از جمله خیام، مدرس و کوثر شروع به سنگ پراکنی، آتش زدن لاستیک‌ها و ایجاد ناامنی کردند که با حضور به موقع نیرو‌های امنیتی، فضای شهر در کنترل است.

به گفته شاهدان عینی در فرایند آرام سازی فضای آشوب چند نفر از پرسنل انتظامی مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. صدای تیراندازی در خیابان‌های اطراف مسجد مکی از جمله خیابان خیام شنیده می‌شد.

تعدادی از آشوبگران در اغتشاشات امروز از پشت بام‌ها به سمت مردم و نیرو‌های امنیتی شلیک می‌کردند. در اغتشاشات امروز زاهدان متاسفانه یک کودک کشته شد که از ناحیه سر هدف قرار گرفته است. در درگیری‌های چند هفته گذشته زاهدان آشوبگران از سلاح‌های جنگی و ساچمه‌ای استفاده کرده‌اند.

هم اکنون فضای شهر آرام و به گفته منابع امنیتی روند دستگیری و مقابله با اراذل و اوباش همچنان ادامه دارد.

شورای تامین استان نیز اعلام کرد: علی‌رغم تذکرات امام‌جمعه مسجد مکی زاهدان، متاسفانه عده‌ای افراد فرصت‌طلب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد خیابان‌های اطراف شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس، تعدادی از شهروندان و نیرو‌های حافظ امنیت مجروح شدند."

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
بلوچ مظلوم،همدرد توام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
0
5
آخه من به تو و امثال تو چی بگم که لایقت باشه و قابل انتشار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
1
لابد نیروی انتظامی هم داشته از هردوگروه مقابل فیلم می گرفته !افرادناشناس تو فیلمهاتون نیست یکی شون رو برا نمونه هم نتونستین بگیرین ! بالخره تا کی می تونن ناشناس بمونن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
3
اینها در این چهل و اندی سال اصلا ایرانی به حساب نیامدند، شرم بر شما، بلوچ مظلوم را در فقر و فشار له کردید. شرم بر شماااااا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان