تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۱۳ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۸ نظر

نماینده کرج: افرادی که تجمع دیروز را لیدری می‌کردند خرابکاران حرفه‌ای بودند / این‌ها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه است

نماینده کرج در مجلس با اشاره به اتفاقات روز گذشته در کرج گفت: این‌ها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه با امنیت مردم است، این جنایت‌های بی‌رحمانه، یک هدف یعنی جنگ داخلی، خونریزی، کشتار و ویرانی ایران را دارد.

اعتراضات مردمی

رویداد۲۴ مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در یاداشتی با اشاره به اتفاقات اخیر در کرج، گفت: اینها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه با امنیت مردم است. این جنایت‌های بی‌رحمانه، یک هدف یعنی جنگ داخلی، خونریزی، کشتار و ویرانی ایران را دارد.

به راحتی اسلحه را از فاصله نزدیک به سمت پلیس مجروح و بی دفاع نشانه می‌گیرد و آن دیگری به همان تن بی رمق لگدپرانی می‌کند.

این می‌تواند کار مردم عادی باشد؟

اینها را به اسم مردم کرج نزنید، بله مردم انتقاد و مطالبه دارند و اعتراض برای بهبود اوضاع و با هدف اصلاح ایرادات نه با هدف تخریب و خونریزی و ویران‌سازی کشور.

افرادی که تجمع دیروز را لیدری کرده و به خون و خشونت کشاندند نه مردم عادی بودند و نه حتی اراذل و اوباش معمولی، بلکه اغلب آنها که غیر کرجی بودند و از اطراف به این نقطه فراخوان شده بودند خرابکاران حرفه‌ای بودند که با طراحی و برنامه‌ریزی قبلی اقدام نموده،‌ ماشین‌های پر از سنگ را به منطقه آورده و خون ریختن و آدم کشتن برایشان عادی و شبیه تفریح بود مثل بازیگران بازی‌های مجازی.

افرادی که به ماشین‌های عبوری مردم سنگ‌پرانی کرده و راه عبور مردم را با خشونت تمام سد می‌کنند و پلیسی که برای بازکردن راه اقدام می‌کند را بی‌رحمانه به خون می‌کشند و جوان بسیجی مدافع امنیت را مظلومانه به شهادت می‌رسانند و پرچم مقدس کشور را با بی‌حرمتی به پایین می‌کشند چه نامی می‌توان برایشان گذاشت؟

امنیت و آرامشی باقی خواهد ماند؟

اگر بی‌ثباتی و ناامنی فراگیر شود دیگر این دسته و آن گروه و موافق و مخالف نمی‌شناسد همه را به نحوی در بر می‌گیرد و این کشتی را به دست طوفان حوادث می‌سپارد.

مطالبه از قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، تدبیر به موقع و اقدام سریع، جدی و بازدارنده جهت حفظ حریم امنیت عمومی کشور است.

این رفتارها چقدر آشناست، در طول تاریخ تا همین اواخر در سوریه و عراق و افغانستان و... دور تا دور ایران، ایرانی که محور و جزیره ثبات و امنیت در منطقه بوده است، می‌خواهند این محور و تکیه‌گاه را متزلزل کنند، درست در شرایطی که ایران مقدمات یک رشد_اقتصادی را فراهم کرده و برای حل معضلاتِ انباشته شده در طول یک دهه گذشته خیز برداشته بود، می‌خواهند مانع حرکت آن شوند، می‌خواهند کشور را دچار فرسایش و فروپاشی کنند به خیال خام خودشان؛ بدانید ایران چون همیشه در کوران حوادث استحکام و اقتدار می‌یابد و با تدبیر، از دل تهدیدها، فرصت خواهد ساخت اما شما باید تاوان پس دهید.


بیشتر بخوانید: درخواست برگزاری رفراندوم توسط امام جمعه زاهدان


این رفتاری که توسط شبکه_سعودی و شبکه متعلق به خاندان سلطنتی استعمار پیر پشتیبانی می‌شود چقدر آشناست همانهایی که یک منتقد را ریز ریز کردند و مدعیان حقوق بشر هم به سرعت ساکت یا خریداری شدند، همانها که در طول قرن‌های گذشته با چپاول و استثمار ملت‌های دیگر، برای خود امپراطوری کذایی دست و پا کردند و در یک قلم، با ایجاد قحطی ساختگی، جان میلیون‌ها ایرانی را مظلومانه ستاندند.

تا کی باید با مالکان آنها بویژه آل سعود سفّاک مماشات کرد؟ تا هر روز با انواع و اقسام حیله‌ها، بذر خشونت و سیاهی و نفرت را در جامعه بکارند و خون و خصومت درو کنند؟
مطالبه از شورای عالی امنیت ملی برخورد_قاطع با آمرین و عاملین اصلی ترویج خشونت و ترور و تعرض به حریم امنیت کشور است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
mohsen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
1
4
حرفه ای بودن چون زیر دست خودتون رشد کردن. فقط لباس شون شبیه‌ مردم عادیه. به هم ریختن‌اعتراضات‌مدنی با نفوذ مامورها و خرابکاری و تههیج‌احساسات بعضی، از روش های قرن‌ نوزدهمی است که توسط رفقای‌مسکو برای خیابان های تهران تجویز میشه. جالبه جدیدا مردم‌ تشخیص شون میدن و به پلیس میگن ولی به چشم خودم دیدم‌که در گوش پلیس چیزی گفت، پلیس اخم کرد‌و ولش‌کرد بره...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
2
3
عین کارهای کثیفی که جز ویرانی چیز دیگه ای به بار نیاوردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
1
8
تجمع در کجا ؟! در منطقه بیابانی و خارج از شهر در آرامستان عمومی و صرفا برای حضور در مراسم چهلم یک دختر جوان.
تا این اندازه هم مردم حق ندارند؟
عل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
4
1
داعشی بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
3
کم میارید به مردم انگهای مختلف می زنید، تو یکی حقوق مفت و حرفهای یامفت تر، خجالت بکش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
راست میگه محاربیم با رانت فامیل سالاری اختلاس دزدی اعتیاد بیکاری موازی کاری بی مسکنی رکود اقتصادی استثمار فضای بسته سیاسی شخصیت پرستی انزوای بین المللی خسته شدم دیگه چی خانه های عفاف ادم ربایی
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
4
برو بابا رانت بگیر حرفه ای، متقلب حرفه ای، دروغگوی حرفه ای،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
2
نماینده محترم رو به سخنان رییس جمهور اصول گرا که مورد تایید تمام ارکان عالیه نظام علی الخصوص مقامات ارشد نظام نیز بود و به فرمایش مرحوم مشکینی امام زمان زیر لیست اعضای کابینه اش را امضا کرده بود و در نزد اصول گرایان به معجزه هزاره سوم مفتخر بود جلب می کنم که در خصوص حوادث سال 98 فرمودند این ها؟!!برای به خشونت کشاندن اعتراضات، تعدادی اراذل و اوباش را قاطی جمعیت کردن تا با تخریب اموال عمومی زمینه برخورد با مردم را فراهم کنند.
راست و دروغش به دوست و رییس جمهور اسبق خودتون مربوطه برید ازش بپرسید.!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان