تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۵ آبان ۱۴۰۱

قتل هولناک مرد تهرانی با ضربات چوب به سرش

فردی که در یک درگیری و نزاع بر سر اختلاف حساب در یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران اقدام به قتل شخصی میانسال کرده و به شهر کرج گریخته بود، توسط پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

قتل در تهران

رویداد۲۴ رکنا نوشت: فردی که در یک درگیری و نزاع بر سر اختلاف حساب در یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران اقدام به قتل شخصی میانسال کرده و به شهر کرج گریخته بود، توسط پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده نیابتی قتل به پلیس آگاهی استان البرز، بررسی موضوع به اداره مبارزه با جرائم جنائی محول شد.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که در یک درگیری به دلیل اختلاف حساب، قاتل با وارد آوردن ضربه به سر مقتول به وسیله چوب اقدام به قتل او کرده و در یکی از مناطق شهر کرج مخفی شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم با بکارگیری اقدامات پلیسی، در یک عملیات غافلگیرانه قاتل توسط کارآگاهان دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس چاره‌ای جز اعتراف در پیش روی خودش ندید و به انجام قتل به دلیل اختلاف حساب اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد که بسیاری از قتل‌های صورت گرفته در سراسر کشور با اندکی تحمل و کنترل خشم قابل پیشگیری هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان