تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

گلایه قالیباف از رئیس سازمان برنامه و بودجه/ رفتار میرکاظمی اصلا درست نیست

رئیس مجلس با انتقاد از عدم حضور رئیس سازمان برنامه در نشست نظارتی امروز مجلس و در جریان بررسی عملکرد دستگاه ها در خصوص بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، گفت: آقای میرکاظمی طبق قانون مکلف به حضور در مجلس است.

گلایه قالیباف از رئیس سازمان برنامه و بودجه/ رفتار میرکاظمی اصلا درست نیست

رویداد۲۴ به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۷ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون‌های برنامه و بودجه و ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور در واکنش به عدم حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه، خطاب به معاون پارلمانی رئیس جمهور، بیان کرد: از روز چهارشنبه هفته گذشته هیات رئیسه دعوتنامه‌ای را به دولت ارسال کرده و از آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه دعوت کرده تا در جلسه امروز مجلس حضور پیدا کند. بر اساس قانون ایشان موظف هستند تا در جلسه حضور یابند. امروز ساعت ۷:۳۰ صبح گفته‌اند که کاری پیش آمده و نمی‌توانند در جلسه حضور یابند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: چه کاری مهم‌تر از پیگیری اجرای قانون است اگر بناست مجلس کار نظارتی خود را انجام ندهد که نمی‌شود لذا حتما به آقای میرکاظمی بفرمایید که باید حتما در جلسه امروز حضور پیدا کنند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
0
0
قاقا اینارو ول کن میخوام سیسمونی بخرم کجا برم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان