تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

علم‌الهدی: اغتشاشگران مثل همان اراذل ۲۸مرداد هستند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به زیرساخت مردمی نظام است و اغتشاشگران در ادامه نقشه آمریکایی‌ها در کودتای ۲۸ مرداد، همان توطئه را تکرار می‌کنند تا به پشتوانه مردمی انقلاب ضربه وارد کنند.

اعتراضات مردمی

رویداد۲۴ آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با جمعی از بسیجیان مشهد افزود: باید برای همه جوانان تبیین شود که نه تنها هیچ قدرتی در جریان پیروزی این نظام نقش نداشت بلکه تنها نقشی که ابرقدرت شرق و غرب عالم در انقلاب اسلامی داشتند، در عرصه مخالفت و مقابله بود و علاوه بر دولت مستکبر آمریکا، حتی سردمداران شوروی سابق هم که ادعای ستیز با امپریالیسم را داشتند، در حمایت از حکومت پهلوی در ایران اتفاق نظر داشتند.

وی ادامه داد: امروزه هم وضع به همین ترتیب است و به پیروی از تلاش نظام سلطه برای زمین زدن این انقلاب در دوران دفاع مقدس، در شرایط کنونی هم جماعتی از کشورهای مستکبر عالم در برابر این انقلاب ایستاده اند و در مقابل، همانطور که در دوران دفاع مقدس این مردم بودند که از کشور دفاع کردند، امروزه هم تنها پشتوانه قابل اتکای نظام، زیرساخت و بدنه مردمی آن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دنیا می داند که آمریکا پشت توطئه های اخیر ایران است. آنها خود هم به این دخالت ها اذعان دارند اما بسیجیان و همه دلسوزان انقلاب باید بدانند که این هجمه همه جانبه، نمونه مشابهی در تاریخ دارد و در کودتای ۲۸ مرداد هم مشابه همه این جنایت ها در خیابان شهرهای ایران صورت می گرفت تا دولت ملی سرنگون و دیکتاتور مزدور آمریکایی ها بر ملت ما مسلط شود.


بیشتربخوانید: حکومت‌ها چگونه مجری انحصاری خشونت و سرکوب شدند؟


آیت الله علم الهدی تصریح کرد: اغتشاشگران از جنس همان اراذل و اوباش کودتای ۲۸ مرداد هستند، عناصر مخلص و انقلابی ما نیز همان روحیه و اراده ای را دارند که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی اظهار داشت: همچون همیشه دو جریان متقابل اسلام و استکبار، با همان کیفیت گذشته و فقط در ظاهر جدیدی در ایران اسلامی با هم پنجه در پنجه هستند. با این حال، مایه تاسف آن است که عده ای جوان ناآگاه با این اراذل و اوباش همراه شده اند و در این شرایط، رسالت اصلی جریان انقلابی، آگاهسازی جوانانی است که از جنس این شعبان بی مخ ها نیستند اما در اثر غفلت و هیجان، ضمیمه این جریان معاند شده اند. اینجاست که تبیین و کار فرهنگی ضرورت پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: به موازات نقش مردم که اصلی ترین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی بود، مسئله مهم دیگر این بود که حتی یک گلوله در جریان استقرار نظام اسلامی نقش آفرینی نکرد و فقط اراده مردم بود که با سینه خود در برابر گلوله داغ طاغوت می ایستادند و مجری اراده خدا در این کشور شدند و این وضعیت انقلاب ما و نظامی بود که بر مبنای خواست مردم برپا شد و به همین منوال، در ۴۳ سالی هم که از عمر بابرکت این نظام می گذرد، استقامت مردم و خون شهدا بوده که انقلاب اسلامی را برپا نگاه داشته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
3
اراذل یعنی جنابعالی و همفکرانتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
2
ساکت شی بهتر نیست
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
2
یکی نیست به این بگه ساکت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان