تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
فرمانده سپاه تهران:

مهم‌ترین ابزار دشمن فضای مجازی است/ پیش‌بینی کرده بودند که وقتی فریاد اعتراض بالا رود، نظام نمی‌تواند آن را کنترل کند

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ تاکید کرد: پس از صدور بیانیه گام دوم توسط رهبر انقلاب اسلامی، رفتار دشمن خشن‌تر و دشمنی آن‌ها شدیدتر شده است و امروز مهم‌ترین ابزار دشمن جهت تضعیف کشور استفاده از فضای مجازی است.


مهم‌ترین ابزار دشمن فضای مجازی است/ پیش‌بینی کرده بودند که وقتی فریاد اعتراض بالا رود، نظام نمی‌تواند آن را کنترل کند
رویداد۲۴ فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ تاکید کرد: پس از صدور بیانیه گام دوم توسط رهبر انقلاب اسلامی، رفتار دشمن خشن‌تر و دشمنی آن‌ها شدیدتر شده است و امروز مهم‌ترین ابزار دشمن جهت تضعیف کشور استفاده از فضای مجازی است.

 سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ، در گردهمایی بسیجیان هواپیمایی آسمان که با حضور مدیران عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و آسمان برگزار شد، اظهار داشت: امروز شهدای ما شهدای دوران ظهور، بسیجیان ما بسیجیان دوران ظهور و سربازان ما سربازان دوران ظهور و امام زمان (عج) هستند.

به نوشته ایلنا، وی گفت: پس از صدور بیانیه گام دوم توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، رفتار دشمن خشن‌تر و دشمنی آن‌ها شدیدتر شده و امروز مهم‌ترین ابزار دشمن جهت تضعیف کشور استفاده از فضای مجازی است.

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: در تاریخ همیشه به کشور ما دست درازی شده است، یک روز با توافق، یک روز با تهاجم، یک روز با تطمیع و یک روز با وعده، اما امروز که ایران اسلامی قدرتمند شده است، دیگر هیچ قدرتی اجازه دست درازی به کشور ما را ندارد.

وی با اشاره به حجم بالای عملیات روانی بر علیه نیرو‌های حافظ امنیت در ماه‌های اخیر گفت: نیرو‌های حافظ امنیت امروز سربازان امان زمان (عج) هستند که مظلومانه و در عین حال پر قدرت و با سعه صدر در مقابل اغتشاشگران ایستادگی کرده‌اند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده ادامه داد: یکی از شبهاتی که در ماه‌های اخیر مطرح می‌کنند این است که، چون در طول انقلاب، انقلابی فکر و انقلابی عمل می‌کنیم، مستکبران با ما دشمنی می‌کنند، در صورتی که دشمنی آن‌ها پیش از انقلاب هم بوده و کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ گواه این حقیقت است.

سردار حسن زاده با اشاره به عدم همراهی مردم با دشمنان در اتفاقات اخیر به عصبانیت آن‌ها جلسات اخیرشان در یکی از کشور‌های عربی اشاره کرد و افزود: دشمنان پیش‌بینی کرده بودند که وقتی فریاد اعتراض بالا رود، نظام نمی‌تواند آن را کنترل کند و حتی برای دستیابی به موفقیت، تلفات دو هزار تا سه هزار نفری را لحاظ کرده بودند و برایشان هم مهم نبود آن کسی که کشته می‌شود از پلیس، بسیج، سپاه، مردم یا حتی خود اغتشاشگران باشد؛ زیرا فقط به دنبال افزایش کشته‌ها بودند، اما پیش‌بینی‌ها غلط از آب درآمد، چون مردم به اغتشاشگران اضافه نشدند که این نشان‌دهنده همان قدرت نرم نظام است.

وی گفت: این ملت هرچند مشکل معیشتی و اقتصادی دارند، اما میزان بصیرت و دشمن‌شناسی مردم از این مشکلات بالاتر است و این همان عاملی است که موجب پیروزی نظام اسلامی و ملت ایران می‌شود؛ بنابراین گزارش در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا از جمله شهید مدافع حرم عبدالله اسکندری، شهید مدافع امنیت، آرمان علی وردی و شهید مدافع امنیت، سلمان امیراحمدی با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اعتراضات مردمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
5
یه جوری میگه انگار اعتراض ها تمام شده . مرد حسابی دو منطقه ایران یعنی سیستان با ۲۷۰۰ هزار نفر و کردنشین ها ( شامل کردستان ، آذربایجان غربی، کرمانشاه ) با جمعیت ۶-۷ میلیون جمعیت دائم درگیری است . بعد از ۷۰ روز هنوز کنترل نشده . تهران هم که یک روز آرام نداشته . هر روز بالای ۱۰ تا دانشگاه نارامی هست . بعد میگی ارامه؟؟ خودت را گول می زنی ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
2
مرده شورت با اون تعداد غیرقابل انتشارهات!
همدرد بلوچ مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
2
مهمترین دشمن دروغ ، فضای مجازیست.
نظرات شما
پیشخوان