تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

روایت امام جمعه موقت تهران از رنجش رهبر انقلاب از کشته‌شدن افراد بی‌گناه در بلوچستان/ فتنه‌انگیزی‌ها جمع خواهد شد

امام جمعه موقت تهران گفت: باتوجه به حوادثی که رخ داده بود، بخشی از هم‌وطنان بی‌گناه کشته و مجروح شدند، این اتفاق برای امام عزیزمان رنج‌آور بود، علی‌رغم تدابیر استانی، ایشان فرمودند که این هیات به استان برود و مسائل را بشنود و تدابیر تکمیلی ابلاغ کند.

اعتراضات مردمی

رویداد۲۴ حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در خطبه های نماز جمعه امروز تهران گفت: شما در هفته گذشته تحلیل ژرف و حکیمانه ای را از رهبر انقلاب درباره شرایط کشور دریافت کردید. جان کلام در سخن ایشان این بود که مساله بین ما و استکبار جهانی مساله پیشرفت است و نمیخواهند جمهوری اسلامی پیشرفت کند. ایشان فرمودند وظیفه همه این است که برای پیشرفت ایران کار کنند لذا بسیج امید کشور برای پیشرفت است. هم تفکر بسیجی و هم نهاد بسیج، امید ما برای رسیدن به آرزوهای ملت ایران است. 

وی افزود: اکنون نوبت اعجاز بسیجی هست و در گام دوم انقلاب باید بسیج قهرمان در همه زمینه ها بدرخشد. اول در ساخت انسان طراز انقلاب اسلامی که مهمترین هنر مکتب بسیج است و باید قوی تر از گذشته ادامه یابد. در جهاد پیش رو و تمدن سازی و در پیشرفت باز چشم امید به بسیج است. در ترویج معنویت و اخلاق مداری و مبارزه با فقر و تبعیض ... چشم امام و امت به شما دل های پاک و اراده  پولادین شماست.

حاج علی اکبری ادامه داد: امیدواریم عزیزان ما در نهاد بسیج به بسیج دانش آموزی و معلمان و فرهنگیان اولویت دهند. اصلی ترین جایی که ما باید برای بسیج سرمایه گذاری کنیم این حوزه است. به مسجد و پایگاه های بسیجی باید پیش از گذشته اهمیت دهیم و باید این پایگاه ها تقویت شوند. این فهرست شوق انگیزی که بسیج داشته باید منتشر شود و این ها مسیرهای پیش روست.


بیشتربخوانید: دشمن به دنبال بهانه‌ برای ایجاد اغتشاش بود/ فوت مهسا امینی باعث شد موج سواری دشمنان علیه نظام زودتر آغاز شود


وی گفت: کاش مسئولان ما مسئولان فرهنگ و دانشگاهیان و معلمان و اصحاب رسانه و خطیبان نماز جمعه و مبلغان به سیره پرنور رهبری اقتدا کنند. گاهی برخی مسایل از طرف ما بیان می شود که  احساسی و گاهی برخی گفتارها نفرت انگیز است. باید به روش و حکمت امام عزیز اقتدا کنیم.

وی ادامه داد: در هفته گذشته هیاتی را رهبری به سیستان و بلوچستان اعزام کردند و بنده هم بودم.  با گروه های مختلف مردم به حمدالله دیدار کردیم و مطالب علما و نخبگان و بخش های گوناگون را شنیدیم و با توجه به حوادث اخیر در استان و در جریان ناآرامی ها که در زاهدان رخ داده بود بخشی ازهموطنان ما کشته شده بودند و  رهبری علاوه بر تدابیر استانی ایشان فرمود که  هیات به استان برود و مسایل را ببیند و تدابیر تکمیلی را ابلاغ کند و طی یک هفته این کار انجام شد. ابراز شوق و شکر به درگاه خداوند را داریم به خاطر بلوغ سیاسی مردم در جریانات اخیر که واقعا انسان  نمی داند  چه بگوید و شما مردم دوست و دشمن را شگفت زده کردید. رهبر عزیز پایان بشارت فتنه انگیزی را دادند و این فتنه انگیزی ها جمع خواهد شد.

وی ضمن تشکر از رفتار و اقدامات دولت و دستگاه دیپلماسی و ... در برابر جریانات اخیر  گفت: رفتار مضحک و طنزهای تلخی که در روزهای اخیر از آژانس می شنویم و  مواضعی که کشورهای اروپایی دارند خنده دار و طنز است و مسئولان ما در برابر جبهه غربی و اروپایی و آمریکا ایستادند و غنی سازی ۶۰ درصد را شروع کردند و اروپایی ها بدانند حسابشان  پیش ملت ما مفتو ح است و خیلی جفا کردند و  به وقتش حسابشان تسویه خواهد شد.

وی در پایان برای تیم‌ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد و گفت: ان شاءالله خوش بدرخشند و دل ملت را شاد کنند.‌

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اعتراضات مردمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
0
0
فقط بیچاره ها تهدید شدند، همین!
همدرد بلوچ مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
0
1
مگه امام عزیز سال ۶۸ ارتحال نفرمودند؟!!!
نظرات شما
پیشخوان